Zavřít recenzi

Mitsubishi Lancer vagon combi

“V dané cenové kategorii téměř skvělé.”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1584 
  • Stav km při koupi: 8 km 
  • Stav km nyní: 14 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 6.6
Oproti předchozí felicii má tento vůz optickou mouchu. Obsah kufru je v objemu srovnatelný, opticky se však jeví menší. Musel jsem se naučit rovnat náklad jinak.


Přes relativně nízký počet ujetých kilometrů mi předchozí felicie (sloužila dpobře) připadá jako traktor kombinovaný s žebřiňákem. V tomhle kombíku s přídomkem sport si ještě stále po 8 měsících provozu připadám jako v autě, které zkonstroval někdo, kdo zná slovanský typ chlapa (mohutný a tlustý).

Mohu se nádherně rozvalit a i vzadu, nic a nikde netlačí. Nechá si líbit téměř jakékoliv zacházení neboli plížení městem v koloně, na druhou stranu na volné silnici jde ochotně za plynen, skoro se mi chce věřit, že i rád.

Podle údaje výrobce má maximálku 181 km/hod. Povedlo se mi jej nechtěně otestovat na dlouhé trati s plným obsazením 5ti cestujících a plným kufrem zavazadel o odhadnuté hmotnosti cca 120 kg. Těch 5 lidí mělo v součtu hmotost kolem 500 kg. Sešlápnutý plyn tak na 85% probudil motor a rychlost se vyšplhala až na 190 km/hod. a to dlouhodobě. Dál pokoušet rychlostní limit jsem si za dané situace netroufl.

Tzv. normovaná spotřeba 7 l/100 km dle výrobce byla v daném okamžiku fikce, avšak matematický model nevyšel. Čmelák bumbal 10 l/100. Velmi mile mě překvapil.

Protože vůz jsem koupil zcela nový mám zatím 2 výhrady potažmo nevýhody.

Motor při rychlosti zhruba 100 až 130 dost slušně vyje a je dle mého soudu extrémě hlučný v interieru vozidla. Po překročení rychlosti 130 pak překvapivě motor ztichne a jízda je opět velmi příjemná i když rychlá.

Zcela zřejmou je pak nevýhoda v podobě cen náhradních dílů, které atakují hranici na úrovni tzv. VIP značek.

Celkově však řečeno jde o autíčko, které překonává má očekávání, které jsem měl při koupi.

Závady a opravy na autě

Zatím bez jediné poruchy. Ani škytnutí
<
Přejít na standardní verzi stránky »