Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velice pohodlné.Hydraulika zatím absolutně bez problémů.Sedačky jsou pres svou měkkost velice pohodlné,interiér je však velice zastaralý.Volant se drží příjemně,má správnou tloušťku i průměr.Vadí mi neosvětlené hodiny a ovládání topení-nevím,zda to spíš není závada.Pokud někdo poradí,děkuji-mají svítit ovladače topení?
Interiér je velice dobře osvětlen,to se týká i kufru.Ten je velice prostorný,nicméně jeho boční schránky jsou malé.Sada klíčů,trojůhelník a podobné věci jeho prostor zbytečně zmenšují.
Odsuzovaná rezerva pod vozem mi nepřijde jako takový zápor,jak se o ní mluví.Pokud měním kolo v dešti-je špinavá.Ale to je i to kolo,které měním.Takže se umažu tak jako tak.Navíc při defektu u Favorita při cestě na dovolenou šel obsah kufru do škarpy,abych se na rezervu dostal.:-(
Díky hydrauliky se Xantka zvedne a rezerva jde ven jedna báseň.Ale zase na ní jde bohužel vsechen maras z cesty.:-(
Motor je velice příjemný a jde už od cca 1500 otáček za plynem.Na tak těžké auto je dynamika překvapující.Je výborně odhlučněn a hluk jde spíše od kol.Ale v přijatelné míře,v autě je na diesel klid.
Spotřeba je skvělých 6-6,5 litrů.Je sice větší,než u tdi,ale i tak je to pěkná hodnota,která není závyslá na těžkosti nohy na plynu.Je téměř konstantní ve městě,na okreskach i pri 140 na dálnici.
Francouze jsem nikdy nechtěl,leč po zkušební jízdě,díky lákavé ceně a obrovskému prostoru uvnitř jsem ji podlehl.Auto je to krásné a nebýt poruch,které se u mě vyskytly,tak bych byl absolutně spokojen.Takto nevím,co dál od ní čekat.Hlava praskla bez žádné příčiny.Motor se nepřehřál,nezmrzl a přesto praskla.Udajně je to slabina těchto motorů.
30 000 km za půl roku je sice dost,ale poruch taky.
Tak doufám,že už se uklidní a bude teď pracovat dlouho.