Zavřít recenzi

Mazda 626 GE

“Za ty peníze nejlepší co se dá sehnat.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 2,0i/16V 85kW 
  • Stav km při koupi: 168 000 km 
  • Stav km nyní: 193 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 27 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.6
Dizajn je dost individuální záležitost, tu bych nechal bokem. Technicky je vůz velice vyspělý, v zatáčkách se sice hodně naklání, ale vždy pevně drží stopu. Výkon motoru by mohl být větší, chybí 6-tá rychlost. Motor je velice tichý a úsporný.
(letní pneu běžná jízda 7,3L, divočina 9-12L)
(zimní pneu běžná jízda 8L, divočina 10-12L)
(když jsem hodně šetřil, dostal jsem se i pod 7L, ale běžně tak nelze jezdit)
Na toto auto je vhodné pořizovat pneu s nižší hlučností, při větších rychlostech není slyšet motor, ale zvuk z pneu.

měněné díly:
brzdové kotouče + desky
komlpet výfuk asi po roce
kabely + svíčky
veškeré filtry a náplně
pružina ventilu tlaku oleje
čepy řízení

Koroze je na voze minimální, prokticky korodují jenom opravené části po drobném škrábanci.

Oproti konkurentním vozům vyrobeným ve stejném období ma jednoznačně navrch. Při koupi tohoto vozu mě okolí celkem odrazovalo, kvůli nákladnosti ND. Pokud se ale díly kupují v druhovýrobě, ceny jsou naprosto srovnatelné např. s Š Octavií.

I přesto, že má auto najeto skoro 200 000Km je motor klidny, nehlučny, nežere olej. Auto bych doporučil těm, kteří potřebují prostorné pohodlné rodinné auto.

Mazda mi vyvrátila tvrzení "Japonec až na konec".

Pokud někdy budu kupovat jiné auto, určitě budu vybírat z velké časti vozy z japonské produkce.

Závady a opravy na autě

Ještě nikdy se mi nestalo, že bych přišel k autu a nenastartoval, popř. že by mě někde nechalo na cestě. Kromě výměny opotřebených dílu se nevyskytnul žádný problém.
<
Přejít na standardní verzi stránky »