Zavřít recenzi

Suzuki Vitara XL7-2

“Nová Vitara už není tak OFF , a hlavně je menší, takže asi rozhodnutí padne na Toyota Lancruiser.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 2700 
  • Stav km při koupi: 5 km 
  • Stav km nyní: 105 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.8
Nezmar nad nezmary, po 15tkm vyměnit olej a pohoda.
Svíčky se mění po 90, rozvodový řemen to nemá....

Mám benzin 2,7 V6, 127kW, nejvyšší výbavu co se kdy vyráběla. Dá se s tím jezdit od 10 do 11 litrů, ale spotřeba je trošku díky instalovanému nezávislému topení zkreslená.
Motor má tolik síly, že se skoro vůbec nemusí řadit, oproti v té době nabízené HDi, která se musela vytáčet.

Na dálnici není problém atakovat rychlosti 200km i do kopců, což asi většina tuningových fajnšmekrů těžko nese.


Na originální přední brzdové destičky jem najezdil 90000km, což mi nevěřili ani ve značkovém servisu, než na nich našli r.v. . Jinak vše originál.

A to tahám občas vlek, ale jenom 750kg, o tom ani auto neví.

bylo tu pár dotazů v opředchozím článku tak odpovím.

XL7 = toto auto bylo původně určeno pro americký trh a bylo jako 7 místné. U nás jej homologovali jen jako 5 míst ( asi někdo neměl tolik kapříků ), protože znám hodně menších 7 místných aut. Tak aby udělali rovnou plochu kufru, tak vyplnili prostor pro 2 sedačky polystyrenem.

Řětězy jsem si kdysi koupil a vozím je v zimě pro klid duše v kufru. Použité asi 2x. Jednou když jsem projížděl usek na který silničáři v zimě kašlou ( pomohly ). Podruhé, když jsme s děckama jezdili lyžovat a parkovali jsme auto až u vleku. Na tom by nic nebylo, kdyby si majitel VW pasat synchro nemysle, že má také terénní auto a nezablokoval mi výjezdní cestu. Takže, když jsem ho zkoušel vytáhnout , tak jsem se zahrabal tak nás musel vytáhnou lakatoš.

Rámy nemám, jsem pochopil že je to jen ozdoba.
Raději jsem si svépomocne vyrobil z nerezplechu chránič motoru a nápravnice. Už je na něm pár šrámů, takže funguje.

Závady a opravy na autě

... skoro žádné, pokud nepočítám, že se mi 2x podařilo ulomit kliku 5.dveří. V zimě pod ní nacáká voda a ta zmrzne. Poprvé mi to uznali na záruku, podruhé jsem to už nestihl. Ale nová klika už je vyztužená a přežila už 3 zimy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »