Hodnocení a zkušenosti s autem
Nezmar nad nezmary, po 15tkm vyměnit olej a pohoda.
Svíčky se mění po 90, rozvodový řemen to nemá....
Mám benzin 2,7 V6, 127kW, nejvyšší výbavu co se kdy vyráběla. Dá se s tím jezdit od 10 do 11 litrů, ale spotřeba je trošku díky instalovanému nezávislému topení zkreslená.
Motor má tolik síly, že se skoro vůbec nemusí řadit, oproti v té době nabízené HDi, která se musela vytáčet.
Na dálnici není problém atakovat rychlosti 200km i do kopců, což asi většina tuningových fajnšmekrů těžko nese.
Na originální přední brzdové destičky jem najezdil 90000km, což mi nevěřili ani ve značkovém servisu, než na nich našli r.v. . Jinak vše originál.
A to tahám občas vlek, ale jenom 750kg, o tom ani auto neví.
bylo tu pár dotazů v opředchozím článku tak odpovím.
XL7 = toto auto bylo původně určeno pro americký trh a bylo jako 7 místné. U nás jej homologovali jen jako 5 míst ( asi někdo neměl tolik kapříků ), protože znám hodně menších 7 místných aut. Tak aby udělali rovnou plochu kufru, tak vyplnili prostor pro 2 sedačky polystyrenem.
Řětězy jsem si kdysi koupil a vozím je v zimě pro klid duše v kufru. Použité asi 2x. Jednou když jsem projížděl usek na který silničáři v zimě kašlou ( pomohly ). Podruhé, když jsme s děckama jezdili lyžovat a parkovali jsme auto až u vleku. Na tom by nic nebylo, kdyby si majitel VW pasat synchro nemysle, že má také terénní auto a nezablokoval mi výjezdní cestu. Takže, když jsem ho zkoušel vytáhnout , tak jsem se zahrabal tak nás musel vytáhnou lakatoš.
Rámy nemám, jsem pochopil že je to jen ozdoba.
Raději jsem si svépomocne vyrobil z nerezplechu chránič motoru a nápravnice. Už je na něm pár šrámů, takže funguje.