Zavřít recenzi

BMW 740 i

“Kvalita, pohodlý, bohatá výbava za rozumnou cenu.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 4,0L 
  • Stav km při koupi: 240 000 km 
  • Stav km nyní: 260 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 17 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.8
Do nedávna jsem byl vlastníkem vozu BMW 740i, r.v. 1996, e38 s aut. převodovkou. BMW mělo plnou výbavu, vše v kůži, vše v el. i sedačky s pamětí, dřevěné obložení, navigaci s TV, xenony a na co si ještě člověk vzpomene. Už jen to, že jsem takový klenot koupil za 170tis Kč považuju za supr, když vzpomenu Škodovku, tak si o takové výbavě může nechat jen zdát, prostě předražená chudoba.

Toto BMW je velice snadno ovladatelné i přes jeho rozměry, pohodlné a v zatáčkách se chová předvídatelně a sedí způsobem, že tak rychle abyste ho utrhly v zatáčce, ani nepojedete, protože budete mít strach. K těm rozměrům bych ještě dodal, že se může BMW zdát až moc velké, až moc silné a všechno moc. Na všechny pochybnosti zapomenete po zavření masivních vrat.

Ocitnete se v jiném světě, všechno jakoby bylo vyrobeno na míru jen pro vás a vše je tak akorát. Budete se těšit na delší jízdu. Zadokolka je sice horší na mokru a na sněhu, ale měl jsem protiskluz a ABS, tak to šlo. Další možná trošku nevýhoda je, že podvozek je možná tvrdší, ale je to BMW. Vůz je spolehlivý, nikde mě nenechal. Motor 4 litr, 8 válec do V, je bez chyby, dokonale rozložený s krásným dunivým zvukem(čtveřice originál koncovek s výfukem a 210 Kw). Dokonale a ochotně táhne od 600 ot až po červené políčko otáčkoměru.

Reaguje okamžitě na sebemenší sešlápnutí plynu. Když chce nějaký škodovkář závodit, stačí v 60ti dát kikdovn a řadí za 1 a nikdo nechápe co se děje a vy situaci sledujete už jen v zrcátku. Zrychlení z 0 na 100 za 7,2s u 2 tuny vážícího obra je obdivuhodná. Výkon brzd je až nepochopitelný a úměrně se rovná výkonu motoru.

Brzdí bez problémů i z 250 Km/h a co nechápu, že brzdy nevadnou i při opakovaném prudkém brzdění. Není to auto pro chudé, takže díly a servis jsou pochopitelně o něco dražší, spotřeba vyšší, u mě od 16 do 20l, ale stojí to za to svezení. Bezpečnost bych dal na 1 místo! Měl jsem s manželkou autonehodu s tímto BMW, ne vlastní vinou, ale jel jsem cca 120 Km/hod :)

Auto je totálně zničené, ale žijeme a já věřím, že díky BMW 740i ! Proto píši v minulém čase. Ještě se léčím po nehodě, ale už vím co si koupím za vůz. Samozřejmě BMW, co vlastně jiného?

Závady a opravy na autě

Běžná údržba jako svíčky, oleje, žárovky.

Pouze problém s chlazením - banalita (nefungoval přídavný ventilátor cca 1000,- kč)
<
Přejít na standardní verzi stránky »