Zavřít recenzi

Renault R11 1.7

“Na svůj věk skvělý.”
  • Rok výroby: 1984 
  • Typ motoru: 1.7 carb. 
  • Stav km při koupi: 190 000 km 
  • Stav km nyní: 230 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 6.8
Auto jsem koupil z bazaru s poučením, že se jednáo vozidlo odpovídající svému stáří, stálo mne 18000,-Kč v roce 2002. Přes různá varování jsem s ním jezdil prakticky bez prvotní údržby, na nějaký rozvoďák a podobně jsem se vykašlal.

Do motoru jsem nalil za tři roky asi jen litr oleje a výměnu jsem dělal po víc než 15 tis km. první mne zklamaly až asi ve třetím roce brzdy, kompletní zadek a předek mne stál ale něco přes 3000,- kč a myslím, že by to šlo i levněji, potom jsem asi ve 4 roce vyměnil baterku, nechal jsem pořádně seřídit motor , olej , výměna svíček , rozvodů a podobně a nechal jsem si komplet opravit přední nápravu ložiska poloosa, všechny čepy a nějaké silentbloky, motor přišel na 2000 a náprava něco přes tři, od té doby zase jen jezdím a jezdím.

Měl jsem pravděpodobně štěstí na auto, ale nemůžu si na ně v nejmenším stěžovat, motor je dost živý a přitom pružný dá se po rovině jet 50km/h na 5 r.s., pokud člověk jezdí úsporně je spotřeba kolem 8 litrů což je na takový motor víc než slušné.

Do běžného provozu je auto bezva, nikdy mne nezradilo, když mrzne přijdu a nastartuju a jedu. Na ty kilometry a stáří je to neuvěřitelné. Kamarád má novějšího renaulta a pořád v servisu, s kvalitou šli asi dolů. pokud jde o korozi jen na podvozku a povrchová, nic jsem nemusel opravovat.

Auto je samozřejmě staré a nemůže se konfortem rovnat se současnými, ale se škodovkama i třeba o deset let mladšíma by myslím spolehlivostí a jízdními vlastnostmi vyhrálo. Doporučuju mladým na doježdění, nebo dělníkúm na stavbu, velký kufr na svoji velikost, dá se pořídit za hubičku.

Závady a opravy na autě

Různé poruchy vzhledem ke stáří a najetým kilometrům, jednalo se ale spíše o provozní problémy, jako výměna výfuku, oprava brzd, opotřebení spojky, jediná větší závada - přidřené ložisko v převodovce oprava i s prací stála 2500,-
<
Přejít na standardní verzi stránky »