Zavřít recenzi

Chevrolet COBALT LS

“Zoufalé jízdní vlastnosti, ucházející komfort.”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 2,2 l 110 kW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.0
O minulých prázdninách jsem měl v USA vypůjčen od Alama model Chevrolet Cobalt. Jedná se o automobil velikost zhruba VW Bora či Škoda Octavia. V USA se jedná o nejnižší třídu. I přesto byl automobil vyveden v kůži, palubka obložená dřevem a samozřejmě automatická převodovka a klimatizace. S tímto autem jsem najel cca 6 000 km.

Jízdní vlastnosti tohoto auta byly na úrovni Škody Favorit, tudíž zoufalé. Auto bylo klasicky měkké s tím, že auto bylo vybaveno paketem pro špatné cesty a tudíž bylo ještě výše posazené. Je fakt, že záludné ale rozhodně nebylo. Zásadní ale bylo, nepřekročit rychlost 70 mph (cca 110 km/h). Nad touto hranicí se auto stalo zcela neovladatelné a navíc do něj začalo zavřenými okny! poměrně intenzivně fučet. Nad 60 mph byl jen trochu problém udržet přímý směr (naštěstí americké silnice jsou hodně široké) - auto plavalo zleva doprava díky ne zcela přesnému a hlavně moc měkkému řízení.

Jízdní komfort na druhou stranu nebyl špatný, sedadla byly pohodlná, místa fůra. Tím, že odpružení bylo měkké, auto se bezproblémů přenášelo i přes případné nerovnosti na silnici. Nutno říct, že i testy na polních cestách hodných off-roadů, přežilo s čistým štítem.

Co mně velmi příjemně překvapilo byla spotřeba, ačkoliv se jednalo o automat s motorem o větším objemu (české podmínky), tak celková spotřeba za oněch 6 000 km nepřekročila 8 l, což jsem skutečně nečekal.

Objem motoru jsem zjistil až následně a překvapila mě jeho velikost a výkon. Bohužel zde nepříjemně, pocitově jsem to odhadoval někde na 2 l a pod 100 kW.

Velikost kufru byla odpovídající dané třídě, ale v porovnání s naší konkurencí mně přišel menší otvor pro nakládání zavazadel (jedná se o model sedan).

Hlavní výhody:
spotřeba
jízdní komfort

Hlavní nevýhody:
zoufalé jízdní vlastnosti
profukování oken již při rychlosti nad 110 km/h

Závady a opravy na autě

Při převzetí vozu měl najeto cca 10 000 km a již se trhaly kožené sedačky.
<
Přejít na standardní verzi stránky »