Zavřít recenzi

Honda CRX 1.6,16V,91 kw

“Brutální svezení za solidní cenu!”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: D16Z5 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 190 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7-8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.6
Zdravím všechny "Honďáky" !!! S CRXem jezdím již druhým rokem, ale již mé první auto byla Honda Civic ED 6, 1,5i, 90 koní. (nic-moc)... Mé druhé auto byla Honda Civic 1, 6 16v, 110 koní a to bylo už jiné svezení.

Proti 1,5 šla pěkně za plynem a celkově motor byl živější a úplně o něčem jiném, než 1,5. Bohužel to ale byla americká verze a já stále toužil po CRX, takže jsem Civica prodal, nějaké peníze dodal a koupil CRXo. Mé první Céro mělo žlutou barvu, brutálně vytuněné, dovoz Švýcarsko. Mělo klasické závady, jako vybouchané čepy, koroze zadních lemů a podběhů. Takže šlo do světa. Jako druhé následovalo Céro se stejným motorem 91 kw, údajně po GO motoru a dříve jemně "ťuklé" na pravou stranu. Po zakoupení jsem ale zjistil, že auto bylo dříve hodně bourané a později začal motor klepat na klice. Takže jeden ZMRD z JH, pan Hrneček, si zamnul rukama. Auto mi zůstalo na ND a já dovezl za hodně slušné peníze CRX od Opavy.

Důležité pro mne bylo, že auto nebylo bourané a motor bez tuningových zásahů měl skvělý tah. I když je barva vybledlá a auto celkově jemně oťukané, tak se teď stává mým MAZLÍKEM. Momentálně stojí v garáži, za předníma sedačkama je vyházený interiér a místo něj se již brzy začne rýsovat nerezový bezpečnostní rám. Volant o průměru 29 cm v kombinaci hliník-kůže už je na svém místě. 16-ky kola Stilauto příjdou vyměnit nejspíš za Brocky B1 ve stejném rozměru. Tmavá čirá optika dopředu i dozadu bude od Sonaru. Skořepiny jsou zamozřejmostí!!! Přední i zadní náprava vyžaduje repasi. Brzdové kotouče vč. destiček jsou origoš Honda a nedají se s náhraškama vůbec srovnat.

Je na nich najeto 10 000 km a jsou jako nové. Na závěr příjde auto do bílé barvy, přední kapota do černa. Když to tak celkově zhrnu, je důležité, než autu začnete dávat, aby bylo alespoň 3 minuty zahřáté a nedávat mu za studena. Jinak to, že si motor bere olej je vcelku normální u 16-ti ventilových japonských aut. Je fakt, že je v Céru brutální svezení!!! Auto jde za plynem, krásně tlačí do sedaček, drží v zatáčkách jako žádné jiné auto a nízký posed nenajdete jen tak v nějakém autě. Auto mi učarovalo a nedám na něj dopustit!

Můžu jen vřele doporučit.

Závady a opravy na autě

Ani ne-e, kromě klepajícího motoru na klice. Drobnosti: koroze zadních lemů a koncového tlumiče vyfuku, špatné čepy na přední nápravě.
<
Přejít na standardní verzi stránky »