Zavřít recenzi

Opel Astra 2.0T coupe

“Nedejte na vzhled a zkontrolujte vozidlo po všech stránkách.”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: Z20LET 
  • Stav km při koupi: 156 000 km 
  • Stav km nyní: 162 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,16 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 7.6
S autem až na výše uvedené závady jsem spokojen.
Celkové zpracování je dobré, ale za pořizovací cenu 900.000,- Kč by mohla být více na úrovni.

Coupe má velmi pěkný design a je celkově pohodlné.
Podvozek je vcelku komfortní a ESP občas zasáhne , aby řidiči pomohla. Přímo u mého kusu se mi líbí vyhřívání sedaček, které nemám v kůži, dále stavitelní volant ve 3 osách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Motor už tak dobrý není. Zejména v něm různě drnčí a poslední závada co se projevila je zde popsaná.

Při koupi vozidla jsem zohledňoval cenu/vzhled/výkon, komfort a stáří vozidla.
Pro coupe byla PRO zejména cena například vůči AUDI TT stejného roku, kde je cena o 100.000,- vyšší.

Doufám, že ono cukání motoru brzy odstraním, abych mohl být s vozem plně spokojen.

ps. jediné co by opravdu chtělo, tak zlepšit kvalifikovanost personálu ve zančkových servisech Opel, protože i jako laik s nimi mohu plně diskutovat o problému a vyvracet jejich nesmyslné a na výměnu drahé teorie o vadách na vozidle.

Závady a opravy na autě

Koupil jsem si toto coupe a nechal udělat garanční prohlídku s ýměnou snad všeho což nebylo levné a na autě jsem zjistil závadu, která je jedna z těch nepříjemných.

To, že auto jakoby dávkuje výkon turba, takže si připadám, že při akceleraci přichází výkon kaskádovitě. To by se dalo vydržet, ale co je hodně nepříjemné, tak to, že auto cyklicky každých 5s cukne při volnoběhu z 900 ot/m na cca 850 ot/m a okamžitě zpět na 900. Tohle cukání jsem sám řešil a nevyřešil.

Dal opět do Opel servisu a prd. Nejsou schopni závadu zjistit natož opravit. Dokonce mi přehrávali software v řídící jednotce a nic. Hlavní problém těchto servisů je , že jsou to výměnkáři a o principu motoru či jiných součástí ví pramálo natož autě jako celku. Oni prostě vyměňují, ale neví... a to je škoda..

Na slovenském fóru jsem našel dalších asi 5 lidí co mají stejný problém a nikdo vyřešen... už si vážně nevím rady.

Do auta chci kvůli 3000km/měsíčně dát LPG, ale bojím se , aby to cukání LPG nevadilo.

ps. oleje dolívám 1l na 1200km což je jako JAWA dvoutakt a ne motor v autě za 900.000,- :-(
<
Přejít na standardní verzi stránky »