Hodnocení a zkušenosti s autem
Vždycky už jako kluk jsem se vozil v Tatře 603, otec ten jich měl
několik po sobě. Strejda tem měl dvě. Tatra byla a bude
vždycky Tatra, to nikdo z Vás nechápe. Žádný její odpůrce na ni
totiž nemá!!!
Měl jsem jich z bratrem asi 12 ks těch T 613 a těch T 603 asi
14 ks nejsem žádný soudruh a ani jsem nikdy nebyl je to styl.
Když jsem přijel do práce, na oslavu nebo návštěvu, vždycky
každý záviděl a slintal. Ty keci co píšete to je jen závis a
neznalost. Když jsem přijel v roce 1998 před fabriku, tak na
parkovišti stála samá popelnice.
Vedle parkoviště stával semta ještě autobus, tak co?
Teď mám BMW 525i, r.97, vše pravidelný servis, když ráno
startuji, to je něco u Tatry jsem jen brnknul po klíčku.
Rozjezdy bez plynu, teď musím přidat.
BMW se od roku 1970 rapidně změnilo od základu!
T 613 zústala v podstatě stejná!
BMW při 220 km/h sedí 100% u Tatry to není o nic horší,
pokud ano, tak máte v hajzlu podvozek stejné je to u BMW.
BMW se pod 11l/100km nedostanu, Tatra mi jezdila i za 9,5
obsah o 1000 víc. Konstrukčně nejméně o 30 let pozadu.
Když jedu těch 200 km/h tak BMW pěkně žere asi víc než
Tatra. Nikdy jsem to neměřil ale při stejné jízdě do Brna jsem
dotankoval podobné množství benzínu.
Kdo byl v Kopřivnici v muzeu nebo Příboru ve fabrice.
Motory Tatra ještě dnes závodí, nic nevíte a nic neznáte!
Porovnejte Stejný rok výroby, pak mi dejte vědět!!
To co sověti dovolí, to se bude vyrábět, bylo heslo do 1989.