Zavřít recenzi

Renault R21 sedan

“Pohodlíčko.”
  • Rok výroby: 1988 
  • Typ motoru: 1,7 benzin 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 180 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 12 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.2
pokaždé, když tohle auto vidím, tak si vzpomenu na své. Obvykle mi hlavou přeběhne "jednadváca - zlatý auto" :-).

Z hlediska pohodlí je to perfektní kočár, který díky svému komfortu umožní přeopravu i na delších trasách, aniž byste z auta vylezli po cestě jako zmlácení. Dílů je na tyhle auta všude plno, opravitelnost je úžasná - co nezvládnete sami, tak Vám udělají v první neautorizované dílně, kterou potkáte.

Motor 1,7 byl opravdu dokonalý - při spotřebě cca 8 litrů jezdil jako démon (tehdy ještě nebyly body) a byl prakticky nenáročný. Spolehlivost perfektní.Z auta se nikde neozývalo žádné chroupání, louskání ani třesení - dobré dílenské zpracování bylo i po letech znát.
Renaulty mají od 80. let pozinkovanou karoserii, takže koroze také nebyl nějaký obrovský problém. - pochopitelně - sem tam drobnost, ale nic zásadního typu prohnilé prahy, díra v podlaze atd.

Bohužel se jednoho dnestalo to, že se mi do kufru podíval důchodce se svou š120, kterou tím zkrátil o předek, mě ohl víko zavazadlového prostoru. (nicméně přibouchl jsem.. a odjel (takže celkově je konstrukce stabilní).

jenomže - vlivem nárazu se asi něco přeci jen v motoru pohlo.. a od té doby začal žrát olej, začala se ztrácet voda,.. začaly problémy se startováním. Dalo by se to přirovnat k syndromu náhlé smrti - takže jsem auto prodal . Sem tam jej ještě vidím, jednou jsem vedle něj dokonce zaparkoval a byl to príma pocit nostalgie.

Závady a opravy na autě

Na autě se porouchalo postupně několik věcí - měj jsem jej asi rok.

Odešel alternátor, výfuk, svody výfuku ,levá poloosa, ovládání větráku a spojka.
<
Přejít na standardní verzi stránky »