Zavřít recenzi

Opel Vectra B kombi

“Kvůli servisu nebrat!”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 2,0 DTI 
  • Stav km při koupi: 125 000 km 
  • Stav km nyní: 195 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 6.0
Začnu od servisu - ten je jednoznačně horší než kritický - neochota, neodbornost, divná komunikace, snad i lajdáckost - to mi přijde, že je snad firemní kultura celého Opla v ČR . a tato zkušenost se týká celkem 3 servisů. jenom v jednom bylo vše v pořádku.

V jednom servise mi nebyli schopni pojmenovat, jak se ta prasklá hadice jmenuje kvůli objednání náhr. dílu (vystřídali se tam celkem 3 mudrlanti), v dalším mi ztratili kopie mých dokladů i dokladů od vozidla při výměně spínací skříňky a nechtěli mi kvůli tomu volat, tak tam auto nechali prostě 3 neděle stát a až když jsem do telefonu opravdu křičel, tak vyšli s pravdou ven, ve třetím odněkud z auta tekla voda - přijímací technik asi nechtěl jít ven - tak se mě pořád ptal odkud - na odpověď, že nevím, že by se možná měl jít kouknout, protože já nejsem ten, kdo má ty auta na rozdíl od něj dobře znát se tedy neochotně zvedl.. a řekl - no to já nevim.. hm.. to asi bude muset na diagnostiku.. (nakonec to objevili pracovníci z vrakoviště, protože byl prasklý ventil topení :-)).

Takže kvůli servisu už i nesmí nic od Opela domů.
Jinak - auto celkem má tendence reznout už na výrobní lince.
Interiér je u auta dobrý - materiály, které jsou použity vypadají kvalitně, na omak jsou příjemné a snadno se udržují. Ohledně uspořádání a vzhledu - moc invenční to není, spíš takový průměr - žádný designérský skvost nebo vzor imitace luxusu :-)
Dostupnost náhradních dílů je dobrá - vrakovišť je plno, druhovýrobní díly jsou také v poměrně širokém spektru.

Na autě jsem najel celkem dost kilometrů na to, abych jej poznal - poměrně tvrdé, všechno je dost účelové. Design má výhodu, že nikoho neprovokuje, takže se hodí jak na jednání, tak ven na výlet (uveze toho celkem dost).
Motor jezdil za cca 8 litrů nafty, takže o ekonomické volbě vůbec nemůže být řeč.
Auto bych charakterizoval jako dobré pro mladou rodinu, co moc nejezdí nebo průměrného padesátníka, který najede max. 10000 km ročně. Rozhodně vžak za investované peníze můžete mít lepší auto.

Závady a opravy na autě

Ano - zlobila elektroinstalace u světel - pořád praskaly žárovky, zlobilo podsvícení palubky, zlobil centrál, Odporoučelo se naftové čerpadlo odešly hadičky v palivovém systému
Prodírala se hadice od chladiče o nádobku se servokapalinou(málo místa - konstrukční chyba).

Termostat.

Spínací skříńka.

Ventil topení.

Hodně pískalo turbo.

A jako rudá nit celým příběhem - koroze.

Divný originální servis.
<
Přejít na standardní verzi stránky »