Zavřít recenzi

Toyota Celica 1,8 vvti

“Bomba.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 1,8 
  • Stav km při koupi: 139 000 km 
  • Stav km nyní: 139 900 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.2
Celica 1,8 vvt-i, zdvihový objem: 1794[cm3], vrtání x zdvih: 79.0 x 91.5[mm], kompresní poměr: 10.0:1,poháněná kola: přední, palivo: benzín, max. výkon:105/6400[kW], max. výkon:143/6400[hp], max.točivý moment 172/4200 [Nm],
maximální rychlost 205 [km/h].

Rozměry: šířka: 1735 mm, délka: 4350 mm, výška: 1315 mm, rozvor: 2600 mm, rozchod vpředu: 1490 mm, rozchod vzadu: 1480 mm, pohotovostní hmotnost: 1185 kg, zavazadlový prostor: 365 l 7. generace - T23 mam jí dovezenou z Německa. Interiér v kůži, automatická klimatizace,4x airbag, ABS+EBD,. Je to žihadlo a mazel jsem rád že ho mám.

Velká výhoda Celicy je, že je málo okoukaná pro veřejnost a tak vzbudí vždy rozruch i daleko větší než nový a dražší vozy.Když jsem si jí přivez a projel se tak si hodně lidí mohlo ukroutit krk.

Je nás tu pár co jí vlastníme a je to super.Hele nezná někdo z Vás nějaký tuning schop zaměřený na atipické věci právě na Toyotu Celicu od r.v.2000 třeba na úpravu interiéru, či dalších doplnků.

Závady a opravy na autě

Auto mi doporučili v autorizovaném servisu Toyoty v Německu a koupi jsem měl vyřízenou tady v ČR (v servisu Toyoty).

Je po prvním majiteli ročník 52 tak že žádné zuřivé přetáčení motoru,žádné přetáčení studeného motoru, žádná havárka, pravidelný servis poslední ve 136000km.Auto je v top stavu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »