Zavřít recenzi

Mazda 323 F BA

“Skvělé auto.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1.5 DOHC 
  • Stav km při koupi: 133 000 km 
  • Stav km nyní: 145 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 9 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.4
Co se týče designu tak je to stále nadčasově krásný vůz.
Ve srovnání z často "nafouklými" tvary nových vozů působí jako štíhlá krasavice :)

Jízdní vlastnosti jsou exceletní. Podvozek je příjemně tvrdý, na dobrých silnicích je to opravdová radost z jízdy. Ve městě je to horší, každá díra je cítit. Na autě byly před koupí vyměněny všechny stabilizátory.

Vzhled interiéru je skvělý (mám facelift verzi),sedačky jsou velmi pohodlné, všichni se je chválí :) Občas zavrzají plasty v interiéru (v zimě, v létě OK).

Řazení je poměrně přesné, ale vlivem opotřebení jde občas trochu hůře zařadit jednička nebo zpátečka.

Brzdy jsou "v pohodě". Zvlněné kotouče (častá nemoc "efka"), jsem vyměnil za nové společně s destičkami a auto brzdí skutečně dobře. Občas zabere ABS kdy vám připadá že to ještě není nutné, asi je velmi citlivé.

Motor mě původně trochu zklamal výkonem, ale je prostě potřeba jej trochu víc točit. Ideální je pohybovat se nad/okolo 2500 otáček. Pokud se držíte nad 4000, jízda je opravdu svižná, motor táhne skvěle na všechny rychlostní stupně, a není problém se rychle vyšplhat na 150km/h.Do 140km/h není skoro slyšet !
Pokud mu ale naložíte plný plyn, ozve se nádherný, skoro závodní zvuk.

Spotřeba:
okolo 110km/h (1.třída apod.) 5.5 - 6l
okolo 130 - 150km/h (dálnice) 6.5 - 7l
město (krátké jízdy) v létě cca 7.5l, v zimě cca 8.5 - 9l


Po 12000 ujetých km jsem s vozem celkově velmi spokojen.
Mazdu 323F BA můžu doporučit všem co chtějí nejen stylový ale i všestraně praktický hatchback za dnes už velice hezkou cenu.

Závady a opravy na autě

- Ušlá náplň klimatizace (prasklá trubka)

- Volný pravý přední čep.

- Zvlněné brzdové kotouče

- kolísavý volnoběh při zatížení (el. okna, servo).
<
Přejít na standardní verzi stránky »