Zavřít recenzi

Fiat Punto 1,2 8V

“Naprostá spokojenost,mohu jedině doporučit.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 1200 
  • Stav km při koupi: 24 325 km 
  • Stav km nyní: 77 085 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
S Fiatem Punto jsem najezdil cca 50.000 Km během necelých dvou let a musím jednoznačně konstatovat,že jde o naprosto spolehlivý a kvalitní vúz.Scestoval se mnou téměř celou Evropu a nikdy mě nikde nenechal ve štychu.

Jedinou kolizí byla vadná lambdasonda a to ve Švýcarsku,ale nebyla to chyba konstrukční,nýbrž to byla chyba toho,kdo měl auto předemnou.(nepochopitelně do ní instaloval pojistku zamotanou izolační páskou).Samozřejmě se s touto vadou dalo dojet domů.jen trochu stoupla spotřeba.

Interier:

Interieru není co vytknout,občas se někde objeví zavrzání,nebo se něco povolí,ale to je u italských aut normální. :)

Motor:

Motor je pro vůz o homtnosti 875 Kg naprosto dostačující,jedinou "Vadou na kráse" je předjíždění,ale není problém si na to zvyknout.Jinak naprostá spolehlivost a o spotřebě ani nemluvě.

Náhradní díly:

Nedoporučuji opravy u Originálních servisů Fiat.
Vše z druhovýroby za 30% ceny originálu.
Ceny - Brzdové kotouče i s deskami a prací za 1200,-
- Lambdasonda i s prací 3500,-
- Olej i se všemi filtry 990,-
- Výměna nárazníku,absorbéru nárazu,laku a rovnání pátých dveří (hold pán s fábií nedobrzdil) 11500,-

Shrnutí:

Po špatné zkušenosti s Fiatem Bravo 1,6 16V jsem dal ještě šanci Fiatu a nezklamal.
S Puntem jsem byl naprosto spokojen a zvládalo i mou profesi obchodního zástupce a to 300 Km denně.
Teď jsem koupil Punto znovu,tentokráte 1,2 16V (přece jen to předjíždění) :-) a doufám,že bude tak skvělé,jako to,o kterém tu píši.

Závady a opravy na autě

Prakticky bez poruch,jen vyměna lambdasondy v cca 35.000 Km.

V 58.000 Km Výměna ventilátoru v topící soustavě (z ničehonic se spálil motorek).

Jinak běžné výměny v podobě oleje,filtrů a svařování výfuku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »