Zavřít recenzi

Škoda Forman 135 Prima

“Dělník.”
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 1289 
  • Stav km při koupi: 80 000 km 
  • Stav km nyní: 90 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,5 -8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 6.8
Na tuhle káru jsem narazil v Německu náhodou.

Stálo 400 Euro. Prostě jako , když vyjede z výrobní linky. No tak proč bych ho nekoupil.
Sice to není žádná technická bomba, ale splní účel...odeveze a doveze.

Je v něm dost místa, více než v Octavii. Sedačky jsou pohodlný. Sice mi chybí stavitelný volant. Motor má karburátor a šlape dobře, takže je nezničitelný, žádná elektronika. Bylo udržované od původních majitelů, takže bez koroze.

Docela mi vadí, že na zadních kolech nejsou kotoučové brzdy, protože když se naloží naplno, tak by je Forman potřeboval. Je to vlastně takovej osobní stěhovák.

Jízdní vlastnosti nejsou špatný na to, že je to 1,3. na české silnice je dost dobrý a les, polní cesty zvládá taky v pohodě, jelikož je dost vysoký. Spotřebu mám na dálku 6,5 l a ve městě 8,5. Sice to není nějaký sprinter, ale na co bych to někam honil, 130 kmúh mi stačí.

Cena náhradních dílů to je borůvka. kompletní 3 díly výfuku stojí 1200,- ( zadní 410,-). Asi je to dneska nejlevnější auto. A mraky náhradních dílů.

Sice na parkování to chce mít docela sílu v rukou, kára nemá posilovač, hlavně ve měste.
Vždy jsem říkal, že bych do Formana nešel, ale nikdy neříkej nikdy. Stále pro kámoše něco přivážím a odvážím. Jako dělník je to dobrý a levný auto.

Závady a opravy na autě

Nemělo, super stav... žádnou poruchu jsem zatím neměl.
<
Přejít na standardní verzi stránky »