Zavřít recenzi

Volkswagen Golf

“Auto,ktore nechce respektovat zakony.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 2,8 VR6 
  • Stav km při koupi: 196 000 km 
  • Stav km nyní: 225 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 10-20 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.8
Golfik je to jednotka GT - cko, ovsem motor, spojka, napravy, kolesa - 15 BBS, brzdy ma z trojkoveho golfa VR6. Povodne ho postavali blazni na sprinty a nejeden aj vyhrali v kategorii do 3.0l. samozrejmostou je sportove pruzenie, tlmice, vyfuk, zvody, fitre, sviecky, olej ktory pravidelne ubuda. Karoseria z jednotky je mimoriadne lahka, cele auto moze mat cca 900kil.

Design, karoseria - cierna, folie, matne sive elektrony - hranaty maly darebak, mne sa paci aj ked je uz hodne za zenitom. Korozia ho zacina zrat najma zadne blatniky, ktore kedze su znizene pri nerovnostiach sa suchaju o kolesa.

Interier, budiky - voltmeter, tlak oleja, teplota, palubny pocitac z trojkoveho golfu inac interier z jednotky - pekny v ciernej farbe, sportove sedacky OMP, pri rychlej jazde vsetko bucha, klepe ale aj po rokoch vsetko plne funkcne - otvaranie okien, siber.

Jazda - Pri prvom nastupeni do tohto auta si clovek pripada ako totalny darebak, sviniar co by mal ist na zavody a nie do premavky. Sedacka je mala, nizko nepohodlne sa do nej nastupuje, ale po zasadnuti je vsetko tak ako ma byt, do strany nepusti cloveka ani o centimeter. Štart - vzdy na prvy krat, neskutocny hlboky zvuk, uz pri volnobehu je cela karoseria nervozna z tej sily. Treba chvilu cakat nech sa motor zohreje, lebo tieto motory su silne ale haklive, pokial s nimi clovek nevie. Mozme ist - Pri zaradenej jednotke musi byt clovek opatrny aby sa vobec auto rozbehlo a negumovalo na mieste - v zime akoby ani nebola, hned dvojka... dvojka - plny plyn - kurva to co je , motor reve som zatlaceny do sedacky, trojka, hukot na cele sidlisko a to uz sa otacaju vsetky policajne auta aby isli pokutovat...

Auto bolo robene na sprinty takze mu maloco utecie, na dialnici to uz nie je bohvieco kratka patka, auto ma o nicom aerodynamiku, Vmax - 250. Ale tu ide o zrychlenie, pod stovku sa s tym neda jazdit, polisi najviac odmerali v meste - 187... 100 ide tak do pat, sest sekund, podla podmienok.. Jazda s tymto hajzlikom je ako z akcneho filmu, sedi krasne na ceste, zakruty vyberat su pozitok, pocit zo zrychlenia je silnejsi ako vsetky drogy co su momentalne na trhu.

Ale treba mat nejake auto "normalne" a toto k tomu lebo to zere od 9 do 20, policajti to nenehaju na pokoji a pohodlia si v tom neuzijete

Závady a opravy na autě

Spojka to uz nezvlada, utrhnuta pruzina, korozia.
<
Přejít na standardní verzi stránky »