Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak mě vozidlo uchvátilo od samého začátku, jeho nadčasový design, opravdu prostorný kufr ( po rozložení zadních sedadel se vejdou dovnitř vchodové dveře a páté dveře jdou zavřít ... ), opravdu výborný motor 1,8 GLSi - benzín, 94 Kw je dostačující , velmi prostorné jak vpředu tak i vzadu, plná elektrická výbava , na svoji dobu velice komfortní, spolehlivé a hlavně tiché, hlučnost se začíná projevovat až při rychlostech nad 160 km/h, velice dobře drží stopu, celkově se chová velmi klidně...
Při vysokých rychlostech brzdy velmi rychle vadnou , zde to soudruzi Japonci moc nedomysleli - max. rychlost 205 km/h a vzadu bubnové brzdy, vpředu sice kotouče , ale velikostí vhodné tak na bobika ... Je to asi jedna z mála slabin, u verzí s dvoulitrovým motorem je to už lepší ... Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 8 L, od výměny do výměny cca 2L oleje ...
Velice dobrá přístupnost při jakékoli práci na motoru , jinak se na vozidle během velice krátké doby začala projevovat docela silně koroze, určitě bych doporučoval nezanedbávat pravidelnou údržbu hlavně nástřik dutin , spodku atd ...
Toto vozidlo můžu jenom doporučit a teď už vím, že rčení "Japonec až na konec " se vůbec nezakládá na pravdě, dostupnost a ceny náhradních dílů je velice dobrá ( spojková sada 5300,- kč ! ).