Zavřít recenzi

Mitsubishi Galant 1,8 GLSi

“Spolehlivé, pěkné, fakt dříč.”
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: 1,8 16V 
  • Stav km při koupi: 130 000 km 
  • Stav km nyní: 200 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.8
Jinak mě vozidlo uchvátilo od samého začátku, jeho nadčasový design, opravdu prostorný kufr ( po rozložení zadních sedadel se vejdou dovnitř vchodové dveře a páté dveře jdou zavřít ... ), opravdu výborný motor 1,8 GLSi - benzín, 94 Kw je dostačující , velmi prostorné jak vpředu tak i vzadu, plná elektrická výbava , na svoji dobu velice komfortní, spolehlivé a hlavně tiché, hlučnost se začíná projevovat až při rychlostech nad 160 km/h, velice dobře drží stopu, celkově se chová velmi klidně...

Při vysokých rychlostech brzdy velmi rychle vadnou , zde to soudruzi Japonci moc nedomysleli - max. rychlost 205 km/h a vzadu bubnové brzdy, vpředu sice kotouče , ale velikostí vhodné tak na bobika ... Je to asi jedna z mála slabin, u verzí s dvoulitrovým motorem je to už lepší ... Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 8 L, od výměny do výměny cca 2L oleje ...

Velice dobrá přístupnost při jakékoli práci na motoru , jinak se na vozidle během velice krátké doby začala projevovat docela silně koroze, určitě bych doporučoval nezanedbávat pravidelnou údržbu hlavně nástřik dutin , spodku atd ...

Toto vozidlo můžu jenom doporučit a teď už vím, že rčení "Japonec až na konec " se vůbec nezakládá na pravdě, dostupnost a ceny náhradních dílů je velice dobrá ( spojková sada 5300,- kč ! ).

Závady a opravy na autě

Při 180 tis Km kompletní výměna brzd , chladiče a tlumičů , spojky , na vozidle se začala projevovat koroze - zadní lemy , prahy ... Běžné provozní věci ( olej , filtry ... ).
<
Přejít na standardní verzi stránky »