Zavřít recenzi

Volkswagen Multivan T4 2.5TDI

“Parádní svesení a luxus.”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 2.5TDI (nyní 215k) 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 205 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7(čip) l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.0
Mám u auta upraven motor (čip, sání, atd.) a výkon se mi vyšplhal až přes 215koní. Tudíž auto i díky sportovnímu podvozku vklidu nakládá většině osobních aut. Tomu pomáhá i relativně nízká hmotnost (na dodávku) 2300kg.

Ovšem autu hodně škodí Praha a rozbité silnice. Auto mám obuto na pneu 235/45/ZR17 a připadá mi to jako ideální volba. Nikdy nedávejte autu za studena kotel protože specielně 2.5TDI jsou na to náchylná (motor se po startu pomalu maže). Z vlastní zkušenosti musím poardit nesnižujte si podvozek protože kastle vozu dostane hodně na zadek, nahraďte to raději distančními podložkami pod kola. Autu nedělá problémy cestovat po dálnici rychlostmi okolo 180km/h.

Zvládlo by i rychleji ale to už se hodně přetáčí motor, hodil by se 6př. stupeň ale kdykoli si vzpomenu díky čipu je auto za chvilku v omezovači otáček cca 215km/h ovšem to mu taky moc nesvědčí. I přes snížení stále nemám problémy s vrzáním deklů atd. (velmi dobré dílenské zpracování). Pokud to není nutné (např. prudký kopec) nezatahujte ruční brzdu u VW AG velice často zůstávají viset pakny (častá závada).

Závady a opravy na autě

Auto mělo za dobu mého provozu poze závady které jsem si zavinil sám (mimo vadné váhy vzduchu po koupi vozu) např. pro zlepšení jídních vlastností jsem auto snížil (vpředu stočené torzní tyče, vzadu sportovní podvozek) a proto jsem měl prasklé dorazy na ramena atd.
<
Přejít na standardní verzi stránky »