Volkswagen Jetta 19 GT 1.8
“Spolehlivé old school autíčko.”
- Rok výroby: 1987
- Typ motoru: 1.8 12V benzín
- Stav km při koupi: 303 000 km
- Stav km nyní: 310 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
1 rok
- Průměrná spotřeba: 10 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pokud bych někomu tento vůz měl doporučit, tak ano, ale co se týče benzínových motorů, nad 300tis km nebrat...
Nyní se automobil dodělává a šel do tuningu, takže sice to byla velká investice cca. 200tis., ale to auto je teď fakt super.
Červená metalíza (měňavka Ferrari),
dva oválné nerezové výfuky,
motor 1,8 (původní) + Turbo (cca. 300 koní) - 4x webber karburátor, 8mi kvalt, posilovač řízení apod.
Všechny komponenty motoru jsou sportovní.
Nebudu tady rozepisovat každý díl (pro bližší info se můžete obrátit na můj mail thomas.cook@seznam.cz ).
Co se týče interiéru, tak je kompletně v černé kůži (prošívaná červenou nití).
Černé fólie.
Kvalitní hudba apod.
Auto je sníženo o 5 cm pomocí sportovních pružin,
kola Dotz 16" (chrom),
brzdy Brembo,
a jiné doplňky.
Teď je to opravdu krásné auto.
Závady a opravy na autě
Při koupi byl automobil až na zjevné opotřebení jako nový.
Před nějakým časem se automobil z ničeho nic porouchal, ale to takovým způsobem, že jsem nevěřil vlastním očím.
Musela se vyměnit kompletní elektrika. Z motoru toho taky moc nezůstalo, tam se měnil:
výfuk,
vačka,
rozdělovač,
karburátor,
ventily,
kroužky,
filtry,
olej,
podtlaky,
relátka,
písty,
svíčky,
kabely,
palec,
baterie,
termosat,
čerpado benzínu,
seřídit řídící jednotku apod.
Dále se muselo udělat dalších pár oprav jako:
ložiska,
čepy,
brzdy apod.
Stálo to dost času (půl roku) a hodně peněz (100tis). Kdybych se mohl vrátit v čase určitě bych do té opravy neinvestoval.