Zavřít recenzi

Volkswagen Jetta 19 GT 1.8

“Spolehlivé old school autíčko.”
  • Rok výroby: 1987 
  • Typ motoru: 1.8 12V benzín 
  • Stav km při koupi: 303 000 km 
  • Stav km nyní: 310 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.4
Pokud bych někomu tento vůz měl doporučit, tak ano, ale co se týče benzínových motorů, nad 300tis km nebrat...

Nyní se automobil dodělává a šel do tuningu, takže sice to byla velká investice cca. 200tis., ale to auto je teď fakt super.

Červená metalíza (měňavka Ferrari),
dva oválné nerezové výfuky,
motor 1,8 (původní) + Turbo (cca. 300 koní) - 4x webber karburátor, 8mi kvalt, posilovač řízení apod.

Všechny komponenty motoru jsou sportovní.
Nebudu tady rozepisovat každý díl (pro bližší info se můžete obrátit na můj mail thomas.cook@seznam.cz ).

Co se týče interiéru, tak je kompletně v černé kůži (prošívaná červenou nití).
Černé fólie.
Kvalitní hudba apod.

Auto je sníženo o 5 cm pomocí sportovních pružin,
kola Dotz 16" (chrom),
brzdy Brembo,
a jiné doplňky.

Teď je to opravdu krásné auto.

Závady a opravy na autě

Při koupi byl automobil až na zjevné opotřebení jako nový.

Před nějakým časem se automobil z ničeho nic porouchal, ale to takovým způsobem, že jsem nevěřil vlastním očím.

Musela se vyměnit kompletní elektrika. Z motoru toho taky moc nezůstalo, tam se měnil:

výfuk,
vačka,
rozdělovač,
karburátor,
ventily,
kroužky,
filtry,
olej,
podtlaky,
relátka,
písty,
svíčky,
kabely,
palec,
baterie,
termosat,
čerpado benzínu,
seřídit řídící jednotku apod.

Dále se muselo udělat dalších pár oprav jako:

ložiska,
čepy,
brzdy apod.



Stálo to dost času (půl roku) a hodně peněz (100tis). Kdybych se mohl vrátit v čase určitě bych do té opravy neinvestoval.
<
Přejít na standardní verzi stránky »