Zavřít recenzi

Honda Civic hybrid

“V uvedené cenové relaci. stejným výkonem a výbavou neznám lepší.”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: benzín 1.3 + elektromot 
  • Stav km při koupi: 600 km 
  • Stav km nyní: 1 700 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 10.0
Zatím jsem nadšený. Zjistil jsem si technické parametry a úroveň výbavy vozů s přibližně stejným výkonem téměř všech dostupných značek a NENAŠEL JSEM LEPŠÍ.

Jiné auto s kombinací benzínového motoru 1.3, výkonem 85kW, točivým momentem 170 Nm, zrychlením 0-100 za 12s a CVS převodovkou prostě na trhu není.

A to pomíjím špičkovou výbavu včetně vyhřívaných sedaček, stabilizačního systému, elektronické klimatizace, el.sklápěných venkovních zrcátek, tempomatu, 6 airbagů, CD měniče, palubního počítače atd. Vypínání benzínového motoru při zastavení a jeho automatické spuštění po uvolnění pedálu brzdy je vynikající funkcí, i kdyžý funguje až po zahřátí motoru, stejně tak je výborné zajištění všech funkcí včetně klimatizace i při takto vypnutém benzínovém motoru - zajišťuje lektromotor.
(Letní vedra při popojíždění ve městě!). Cena je přijatelná, pokud bych chtěl vůz jiné značky s uvedenými výkonovými parametry a stejnou výbavou dostal bych se s cenou o několik desítek tisíc korun výše.

Výrobce sice udává v praxi nedosažitelné hodnoty spotřeby paliva, ale s hodnotami 5,5l/100km město a 4,6l/100km mimo město, za dodržování rychlostních limitů, mi zcela postačují. Styl jízdy brzda-plyn nemusím mít a bez raketových startů z křižovatek se rovněž obejdu, i když je to pěkný pocit nechávat za sebou řidiče jiných aut, kteří pracně mačkají spojku a řadí a řadí...a říkají tomu sportovní styl jízdy. Je pravda, že dálniční spotřebu jsem ještě neměl možnost zjistit, ale po dálnici jedu 1-2x/rok, takže to pro mne není důležité.

Přiznám se, že nejsem žádný superfanda ekologického provozu, ale když už je celý systém na ekologii zaměřen, proč ne.

Závěrem:

je to designově krásné auto, precizně dílensky zpracované (zvuk zavíraných dveří je zcela bez komentáře), s komfortním, tichým interiérem, špičkovou výbavou, díky motoru 1.3 s nízkou zákonnou pojistkou a výkonem aut s objemem motoru 1.6 - 1.8.

Závady a opravy na autě

Nový vůz. Zatím bez poruch.
<
Přejít na standardní verzi stránky »