Zavřít recenzi

Opel Omega MV6

“Komfortní letadlo na čtyřech kolech.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 3.0 V6 211koní 
  • Stav km při koupi: 160 000 km 
  • Stav km nyní: 171 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.0
Auto již nemám, ale krásné vzpomínky na něj mě vedli k napsání této recenze. Auto bylo splněním mého snu, mít auto se zadním náhonem a solidním výkonem, což těch 211 koní podle mě je:)

Omega je nesmírně pohodlné auto, ale jízdními vlastnostmi zůstává hodně za vozy značky BMW. Je to ideální společník pro zdolávání dálničních maratonů. Měl jsem auto se sekvenčním vstřikem LPG, takže jsem byl de facto ubráněn řešení výčitek ze spotřeby, která se umí u třílitrového šestiválu, při sportovních ambicích řidiče vyšplhat hravě přes 20 litříků na 100km :) Samozřejmě pokud jsem chtěl vytáhnout z auta max. přepínal jsem na benzín. Ale na LPG se dalo jet po dálnici klidně 245km/h (tachometrových). Opravdu, za vloženou investici mám zážitky na celý život.

Pocit,když si ve stokilometrové rychlosti podřadíte na trojku a do sto šedesáti, než přeřadíte na čtyřku vás síla motoru zaryje do sedačky je značně návykový:) Největší problém, který jsem s autem měl, bylo jezdit jako člověk:) Párkrát jsem se ocitl sám na klesání na dálnici D 11 kousek před HK úplně sám a to byla příležitost k testování maximálky, má MV6tka na benzín bez velkého přemlouvání přetočila tachometr cejchovaný do 260 km/h.

Prostě letadlo za cenu feliny s uřvanou jednatrojkou:) Problémem byla spolehlivost, člověk musí být u takto staré omegy pořád ve střehu a dobře poslouchat, co mu auto říká. Takové zanedbané rozvody a jejich napínací kladky, dokáží udělat pěknou paseku:) Teď jezdím s novým fiátkem který má výkon 55 koní, jezdím za 5litrů na 100, nebojím se o body, ale pořád vzpomínám na ten pekelný zvuk rozvášněného motoru MV 6:)

Pro toho, kdo si umí leccos opravit sám, nebo má dostatek financí na opravy je MV6 skvělá volba:) Ostatní ať pátrají po zachovalém kousku se serviskou a rozumným počtem najetých kilometrů, takových je ale v ČR jak šafránu:)

Závady a opravy na autě

Cca na 163000km lehlo palivové čerpadlo (při startování na pumpě Shell na D11).

Cca 167000 vypadlý klínek ze zadní brzdy (oprava za babku).
<
Přejít na standardní verzi stránky »