Hodnocení a zkušenosti s autem
Atomobil Škoda Fábia sedan jsem koupil v dobré viře a podotýkám, že po známostech od prvního majitele s tím,že přece po 30000 km jde o zrovna zajeté auto. Po čase když jsem se s autem trochu sžil jsem zjistil, že jediná závada, kterou jsem jako lajik zaznamenal, je to, že na každém hrbolu něco praská.
Při servisní prohlidce zjistili, že mám odtržené silenbloky od předních kyvných ramen, sjeté ppřední kotoče, destičky a také ohnutounějakou tyč na přední nápravě, to bylo v roce 2006. V roce 2007 jsem vyměnil čidlo teploty motoru, protože mi automobil při nastartování a rozjezdu na studený motor asi 200m poskakoval přískoky vpřed, mezi tím odešel taky spínač brzdových světel.
Letos jsem již stačil vyměnit dva ventily vstřikování paliva, potom co auto začlo jet dvakrát během dvou měsíců jen na tři válce. A pak přišla další rána autu při stání a při zahřátém motoru velmi kolísají otáčky, proto jsem navštívil neznačkový servis, kde se velmi divili, že mi při výměně ventilů vstřikování automaticky nevyměnili i filtr paliva a jakto, že nepřišli na to, že mám vadnou vzduchovou klapku.
Výměnu klapky mi však nedoporučili, stojí prý 7000,- a uto s touto závadou může jezdit dokud při stání nezhasne motor, ale jedná se prý o běžnou závadu Škodovek s benzínovým motorem stejně i poruchy čidel a další alektroniky.