Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem si dovezl z Německa. Jak již jsem uvedl, mělo chybu na motoru, a to lamda sondu. Jinak je ale krásné. Motor táhne až tak od 2000 otáček kde se probudí k životu a jeho konec je někde za 6000 ot/min. Ideál pro běžný provoz je mezi 2000 a 3000 ot/min. Je to emocí plný Ital každým coulem.
Exteriér působí ne jako malé auto, ale jako vyložený sporťák! má lehce tónovaná skla a nad kufrem malý spojler. Litá kola. nic jiného Alfě k dokonalosti nechybí... a ta krásná maska ve předu..mlask!
Interiér je živý, přehledný a je zkvalitních materiálů. Akorát sedačky jsou Tak sportovní až mě to při cestách někdy štve. jsou sportovní s úžasným bočním vedením, ale já týdně najezdím nad 500 km a na to jsou trochu tvrdé, ale dá se na to zvyknout. jinak dost místa i vzadu a nějaký kufr se taky najde. Auto je v plné palbě, dvouzonové klima, radio Bose, tempomat, vše v elektrice...
Motor má 120 koní, které se roozbíhají, jak už jsem psal ve výšších otáčkách kde auto rozpohybují na 210 km/h, a na tento obsah je auto velmi živé. Motorické závady se mi zatim vyhnuly a ačkoli e jimi Alfa pověstná, snad to tak zůstane.
Podvozek je symfonie, co dokáže v zatáčce to by mu mohl závidět kdejaký supersport.
Spotřeba je 8 l na sto, dlouhodobý průměr.
Zvádla chorvaty ve dvou. Ve městě se za Vámi kde kdo otočí.
Záverem: Je to automobil pro individualisty, co chtějí mít za přijatelné peníze něco exkluzivního, nějaké chyby ji pánové musíte odpustit už proto, že je To Italka, a ty měli vždy něco do sebe, ne:-)?