Zavřít recenzi

Škoda Felicia COMBI 1,3 MPi lx

“Auto celkově žádný zázrak, ale provozní náklady neskutečně nízké.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1,3MPi 
  • Stav km při koupi: 190 000 km 
  • Stav km nyní: 269 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 7.7
Spotřeba 8,1 l LPG/100km, ale dá se jet za 7 (to už ale moc nejedete, spíš se ploužíte).

Pokud jedu po dálnici 130-140, pak to vychází 9 a možná trochu víc. Auto dostane docela zabrat, téměř pořád jezdím s plným kufrem (LPG v rezervě + dojezdovka).

Dost často vlek, někdy náklad 600 - 700 kg. Potom ale spotřeba 11-12LPG a jízda nic moc.

Motoru jsem nechal upravit program na LPG a trochu větší výkon (230 000 km). (v Praze, cena 3000Kč) rozdíl je opravdu znát.

Domontoval jsem výztuhu předních podběhů a tím se značně omezilo vrzání interiéru.

Auto hnije strašně, zadní dveře předchozímu majiteli vyměnili v garanci, já jsem celé auto nechal nastříkat (dutiny+spodek a plastové podběhy).

Přední blatníky jsou zvenku OK, ale v místě přišroubování k podběhům už jsou puchýře.

Motor + převodovka zatím bez problémů, olej nebere vůbec. Providelná údržba je samozřejmost.

Mám tam svíčky Brisk premium (vícejiskrové) na LPG už mají najeto 10 000km a zatím OK.

Myslím, že za tu cenu je to už auto docela slušný, žádné záludné poruchy, většinou jen blbosti, nebo věci odpovídající počtu najetých km.

Veškeré ND se dají sehnat proti jiným značkám za babku. Motory jsou při správné údržbě asi nesmrtelné.

Jízdní vlastnosti jsou nic moc, asi si domontuji přední stabilizátor.

Závady a opravy na autě

Nic závažného,kvůli čemu bych někde zůstal. Auto jsem ihned po koupi nechal předělat na LPG.
Poruchy: 220 000 km odešlo benzinové čerpadlo, tak jsem nějaký čas jezdil jenom na LPG, ale pak jsem koupil nové - 4700Kč.

240 000 km začaly vibrace při jízdě rovně kolem 90 Km/h, přes 100km/h se to ztratilo.

Vyměnil jsem obě poloosy (byl vadný vnitřní kloub) cena 1 poloosy v náhradě 2000 Kč (komplet s oběma klouby).

245 000 upadnul(uhnil) zadní díl výfuku nový cca 650 Kč.

265 000 km začíná mírně sáknout vodní pumpa výměna ložiska+manžety - 300 Kč

268 000 km začala se zasekávat spínací skříňka. Vyměnil jsem spínačku komplet se zámky na nové placaté klíče + nakódování immobilizéru.
<
Přejít na standardní verzi stránky »