Zavřít recenzi

Nissan Maxima QX 3.0 SE

“Jedinečné.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 2998 
  • Stav km při koupi: 220 000 km 
  • Stav km nyní: 335 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 9-10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.6
Byl jsem tímto vozem absolutně okouzlen. Koupil jsem ho v zimě roku 2004 jako ojetý vůz. V minulosti jsem měl Volvo 740 TD takže jsem chtěl něco silnějšího, hlavně 6-ti válec a více s možností přestravby na plyn.

Za celou dobu provozu jsem měl jednu závažnější závadu a to při stavu 250000 km mi shořel alternátor, který jsem sehnal za 4000,- Kč, neboť nový stojí 15.000,- Kč. Jako druhá závada spočívala v prosakování převodového oleje, přes gufero na levé poloose (orig. gufero přímo v Nissanu stojí 250,- Kč). Tento vůz mohu doporučit každému kdo očekává luxus, spolehlivost a světe div se nízké provozní náklady. Ikdyž se jedná o 3-litr nikdy za celou dobu jsem neměl spotřebu plynu nad 10 litrů a to jí dávám někdy zabrat. Akcelerace je něco úžasného.

Měl jsem možnost svezení v BMW 530 TDi rv. 2002 a nevyměnil bych jí. Oproti uvedenému BMW je pružnější a jezdí s neskutečnou "lehkostí". Rada na závěr: kvalitní olej každých 10 - 12 tis. km (osobně používám Total Q 9000). Jedná-li se o otázku náhradních dílů je velká možnost náhrad, které jsou stejně kvalitní, ale s nižší cenou (bratr má totéž vozidlo, ale 2 litr).

Spíše bych viděl problém ve schopnostech mechaniků, nechal jsem si vyměnit gufero na levé poloose s vidinou levnější práce, výsledek byl ten, že jsem to platil 2x (servis FIAT cena celkem 700,- Kč) a nakonec mi to stejně musel udělat autorizovaný servis Nissan a vceně 400,- Kč. Neni na to vědět co dělat ve spojení s japonskou pečlivostí.

Závady a opravy na autě

Bez poruchy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »