Hodnocení a zkušenosti s autem
Byl jsem tímto vozem absolutně okouzlen. Koupil jsem ho v zimě roku 2004 jako ojetý vůz. V minulosti jsem měl Volvo 740 TD takže jsem chtěl něco silnějšího, hlavně 6-ti válec a více s možností přestravby na plyn.
Za celou dobu provozu jsem měl jednu závažnější závadu a to při stavu 250000 km mi shořel alternátor, který jsem sehnal za 4000,- Kč, neboť nový stojí 15.000,- Kč. Jako druhá závada spočívala v prosakování převodového oleje, přes gufero na levé poloose (orig. gufero přímo v Nissanu stojí 250,- Kč). Tento vůz mohu doporučit každému kdo očekává luxus, spolehlivost a světe div se nízké provozní náklady. Ikdyž se jedná o 3-litr nikdy za celou dobu jsem neměl spotřebu plynu nad 10 litrů a to jí dávám někdy zabrat. Akcelerace je něco úžasného.
Měl jsem možnost svezení v BMW 530 TDi rv. 2002 a nevyměnil bych jí. Oproti uvedenému BMW je pružnější a jezdí s neskutečnou "lehkostí". Rada na závěr: kvalitní olej každých 10 - 12 tis. km (osobně používám Total Q 9000). Jedná-li se o otázku náhradních dílů je velká možnost náhrad, které jsou stejně kvalitní, ale s nižší cenou (bratr má totéž vozidlo, ale 2 litr).
Spíše bych viděl problém ve schopnostech mechaniků, nechal jsem si vyměnit gufero na levé poloose s vidinou levnější práce, výsledek byl ten, že jsem to platil 2x (servis FIAT cena celkem 700,- Kč) a nakonec mi to stejně musel udělat autorizovaný servis Nissan a vceně 400,- Kč. Neni na to vědět co dělat ve spojení s japonskou pečlivostí.