Zavřít recenzi

Renault Master 2,5D L1 H1

“Spolehlivé s malou spotřebou, takže finančně nenáročné a o to dnes jde.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 2,5 D 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 640 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 10 let
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.4
Auto používáme jako firemní,takže se projeví optřebení rychleji,protože jeho užitnost je využívana prakticky denně,a užitná nosnost je využívaná na maximum,ale i vhledem k tomu je auto pohodlné s velkým interiérem,dostatkem odkládacích prostor,bohatou výbavou jako např:el.okna a zrcátka s vyhříváním,el.vyhříváním čelního skla, které rádi využijete nejen v zimě,centálem na dálku,el.stavitelné světla,airbag.

Praxi s tímto autem mám značnou a auto v klidu ujede za dei 1000km.a jen kdo je unaven je řidič.

Doslova super je použitý motor Iveco-2,5 diesel,bez turba a s výkonem 80koní.není to sice dnes nic moc,ale motor je houževnatý a s autem umí hýbat pěkně a to vše se spotřebou 7,5-8 litrů,což dnes vzhledem kolik stojí nafta oceníte.Musím ještě zmínit pohodlné nakládání do zavazadlového prostoru,protože je to z mála dodávek,která má nízky práh a podlahu.

Na závěr musím dodat,že s tímto autem se ročně najede cca-80000km a vhledem ke stárí a kolometrům je stále pohodlné a spolehlivé,takže jen doporučuji.

Závady a opravy na autě

Master má běžné poruchy,ale s ohledem na najeté kylometry to není devastující.Vzledem k tomu jak jsou kvalitní naše silnice tak se projevuje opotřebení přední nápravy-čepy kol,ale pohodlně se najede 100000km,než příjde jejich výměna.Další poruchy,které ovšem nikdy nenechaly auto nepojízné jsou:cca-každých 150000km prasknutí lanovodu řezení,ložisko napínání rěmene pohonu alternátoru a chlazení(ovšem vyřešeno jiným typem ložiska z rozvodů-cena 1/10 a životnost o polovinu větší).Jinak poruchy dnes bežné asi u všech aut a to pálení žárovek,poruchy elektoinstalace a jinné nezávažné.
<
Přejít na standardní verzi stránky »