Zavřít recenzi

Audi A6 avant

“Jezdit olympiadu nema chybu.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 2,5tdi 
  • Stav km při koupi: 115 000 km 
  • Stav km nyní: 280 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 7.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 9.0
I po vyctu hlavnich zavad je A6 2,5tdi V5 nedostizny pracant a neunavne auto.I po temer osmi letech hrubeho zachazeni a jizdy brzda-plyn je stale v kondici a rad s ni jezdim.
Motor se panum v Ingolstadtu rozhodne povedl.

Sestirychlostni prevodovka ho skvele doplnuje.Interier je i po 14 letech od uvedeni vozu do prodeje stale velice libivy a ovladaci prvky v nem dobre rozmistnene.

Motor se i pri nemale hmotnosti vozu spokoji i s 6,5 litry nafty na sto kilometru.pri jizde po meste a dravejsimu stylu jizdy se spotreba pohybuje do 9litru.S karou na auta se vysplha na 12,5-13litru.

Co mi u auta chybi je snad jen pohon quattro a vyhrivani sedacek.Ale i tak jsem s timto vozem nadmiru spokojen

Podtrzeno a secteno Audi A6 2,5tdi je skvelym pritelem na cestach i necestach.Rozhodne doporucuji.

Závady a opravy na autě

Pisi z Nemecka,prominte chybejici hacky,carky...

Audi trpi hlavne predni napravou coz je dano hlavne hmotnosti motoru u dieselu.Vseobecne to plati pro cepy,ramena,poloosy.
V interieru vozu je problem s analog.hodinami.Pokud je nastavite,nedrzi spravny cas.
Palubni deska nejevi znamky opotrebeni,jedine snad sedadlo ridice a horni krytka loketni operky uz vzali za sve.

Spinaci skrinka se muze vyvyklat a hrozi,ze vuz uz nenastartuje.
Po 7 letech uzivani vypovedely sluzbu tlumice zadnich dveri.
U motoru je mozne pozorovat lehky unik oleje.

V zimnim obdobi me trapil problem s predstrikem motoru-delsi starty i za mirneho klima.Po serizeni je vse naprosto v poradku.

Dlouho me trapila praskla hadice turba a take se muzou vyskytnout problemy s vahou vzduchu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »