Zavřít recenzi

Peugeot 206

“Mame doma tri peugeoty ale sypú sa všetky. ”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1,1 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 96 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 3.6
Že vymieňam kosti stabilizátorov na to som si zvykol je to asi tými našimi cestami. Ale keď mi odišla riadiaca jednotka a bola plná vody z toho som bol prekvapený. V servise Peugeot mi povedali, že som motor umýval s VAPkou, čo nie je pravda.

Voda sa tam zrážala sama od seba. Bol na nej od výroby zle zatesnený kryt. Peugeot servis je niečo neskutočné hlavne Nové Mesto nad Váhom. Keď som tam prišiel s 206-kou, ked mala vadnú riadiacu jednotku - motor niekdy naskočil a niekedy nie.

Vymenili mi sviečky a zapalovací modul zaplatil som 3500,- Sk a išiel som domov. Na druhý deň auto nešlo. Tak som ho znovu odtiahol do servisu peugeot, kde zistili, že je riadiaca jednotka plná vody.

Samozrejme poedali, že je zlá a treba zaplatiť za novú 28.000,- Sk. Zdalo sa mi to moc a preto som sa rozhodol riadiacu jednotku otvoriť a pozrieť do nej. Zbadal som v nej, že jeden kontakt do konektora je skorodovaný. Tak sme ho naletovali.

Jednotku sme vysušili vystriekali sprejom, zavreli a zatesnili. V servise počítačom vymazali závady a Peugeot 206 jazdí odvtedy 4 roky. Skrátka v servise peugeot pozeraju len na počítače ale keby trochu porozmýšlali z hlavou tak by na to možno aj prišli.

Závady a opravy na autě

Už tri krát výmena kosti stabilizátorov.

Po 3 rokoch dieravý výfuk.

Po 3 rokoch cca 55.000 km odišla riadiaca jednotka.

Pri 82.000 km vadný krúžok airbagu.

<
Přejít na standardní verzi stránky »