Zavřít recenzi

Volvo 960

“Existuje jen jeden lepší vůz, než je tento a to Volvo S 90 Royal Executive.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: 3,0l B6304F 
  • Stav km při koupi: 243 000 km 
  • Stav km nyní: 256 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 12 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Auto je v celkem standartní výbavě na bývalou vlajkovou loď Volva. Takže jen namátkou vyjmenuji něco málo z výbavy: automatická klimatizace, okna a zrcátka v elektrice, sedáky nastavitelné šesti způsoby - směry, vyhřívané sedáky, integrované vyhřívání skel, stěrače a ostřikovače světel, nivomaty atd..

Prostě luxusní interiér a neuvěřitelně pohodlný. I po našem národním drncáku D1, nevíte, že jedete po panelovce. Auto se jen neuvěřitelně tiše nese nad silnicí. Motor má velmi slušný zátah už od nízkých otáček a v celém jejich spektru jde brutálně za plynem.

Při častém využití plného výkonového potenciálu motoru ( v tomto konkrétním případě 240 koní ), se ale musíte připravit na vyšší výdaje na benzínové pumpě a při častějších nákupech pneumatik. Výkon motoru se totiž někdy jen těžko přenáší na vozovku přez zadní kola. Ano, je to klasická koncepce, které pomáhá diferenciál s omezenou svorností.
Auto, pokud není bourané, prakticky neví co to je pojem koroze.

Díky hmotnosti vozu 2000 kg ( hmotnost soupravy až 3650 kg ) a přepínání režimu řazení, není problém s trakcí v zimních podmínkách.

Co se týká pocitů řidiče a jeho pohodlí při řízení tohoto luxusního korábu silnic, mají se jeho konkurenti ještě dnes hodně co učit.

Tento vůz se prostě nedá popsat, musí se zažít.

Závady a opravy na autě

Vzhledem k tomu, že auto jezdilo pro ambasádu a pražský hrad a celé roky do něj nebylo investováno ani do základního servisu, tak závad bylo, vzhledem k složitosti vozu, poměrně hodně. Ale postupně je odstraňuji.
<
Přejít na standardní verzi stránky »