Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je v celkem standartní výbavě na bývalou vlajkovou loď Volva. Takže jen namátkou vyjmenuji něco málo z výbavy: automatická klimatizace, okna a zrcátka v elektrice, sedáky nastavitelné šesti způsoby - směry, vyhřívané sedáky, integrované vyhřívání skel, stěrače a ostřikovače světel, nivomaty atd..
Prostě luxusní interiér a neuvěřitelně pohodlný. I po našem národním drncáku D1, nevíte, že jedete po panelovce. Auto se jen neuvěřitelně tiše nese nad silnicí. Motor má velmi slušný zátah už od nízkých otáček a v celém jejich spektru jde brutálně za plynem.
Při častém využití plného výkonového potenciálu motoru ( v tomto konkrétním případě 240 koní ), se ale musíte připravit na vyšší výdaje na benzínové pumpě a při častějších nákupech pneumatik. Výkon motoru se totiž někdy jen těžko přenáší na vozovku přez zadní kola. Ano, je to klasická koncepce, které pomáhá diferenciál s omezenou svorností.
Auto, pokud není bourané, prakticky neví co to je pojem koroze.
Díky hmotnosti vozu 2000 kg ( hmotnost soupravy až 3650 kg ) a přepínání režimu řazení, není problém s trakcí v zimních podmínkách.
Co se týká pocitů řidiče a jeho pohodlí při řízení tohoto luxusního korábu silnic, mají se jeho konkurenti ještě dnes hodně co učit.
Tento vůz se prostě nedá popsat, musí se zažít.