Zavřít recenzi

Ford Escort 1.6 16v

“Dobrý vůz za dobré peníze, zazrak nečekejte.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1600 beznín 
  • Stav km při koupi: 145 000 km 
  • Stav km nyní: 165 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7.6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 7.0
Moje minulé auto byl tentýž Ford Escort, akorát stou změnou,že měl motor 1.4 oproti nynějšímu 1.6. Auto je poměrně živé a ne nějak extra žíznivé. Má opravdu bohatou výbavu a to za velmi přijatelné ceny. (okolo 60 000 v plné výbavě) Je komfortní a ikdyž použité materiály nejsou z nejkvalitnějších, svým zdařilím designem a dobrým slícováním vše vynahrazují. Při usazení za volantem se průměrně vzrostlí lidé musejí cítit dobře a vše je při ruce. Vtknul bych snad jen nepodařenou hlavici řadící páky a ze začátku si asi budete zvykat na nikoli podsvícení¨,ale nasvícení palubních přístrojů.

Na svoji dubu má escort dobré jízdní vlastnosti a ikdyž se mě zdá, že podvozek je tvrdší, neznamená to, že není komfortní. Brzdy nejsou žádná sláva,ale ABS je výtaná záchrana. Escorty bez ABS bych určitě nebral. Kufr je podařený jak velykostí, tak tvarem. Vleze se do něho plnohodnotná rezerva a věci na menší rodinou dovolenou.

Co říci závěrem? Escort si mě získal svým vzhledem, jízdnímy vlastnostmy, cenou a výbavou. ALe velká mínus si u mě neodčinil poruchamy. Je možné, že jsem měl akorát smůlu a po roce používání nelze soudit,ale jelikož jsem student, tak se mě nechce dávat ročně 10 000 za opravy. Je pravda, že mě nikdy nenechal ve štychu úplně. Myslím, že aute je vhodné především pro mladé začínajíci řídiče, kteří se seznamují s volantem, protože skušeným řidičům zase tolik požitku nenabídne...

Závady a opravy na autě

Za roční používání jich mělo auto bohužel poměrně dost. Občas drží otáčky a ty padají opravdu hodně pomalu až vůbec, na tuto závadu se nepodařilo nikdy přijít, protože příjde a zase zmizí. Měnili se už postupně všechny provozní kapaliny a to už dvakrát, dále kabely od svíček a svíčky. Odešel volnoběžnej ventyl a čidlo teploty chladící kapaliny.

Dále nádobka na servo olej, protože tekla a velice kuriozní výměna a poměrně náročná je výměna hadičky k odstřikovačům. Suma sumárum, náklady na opravy asi 7 000 i s prací..
<
Přejít na standardní verzi stránky »