Zavřít recenzi

Hyundai Getz 1,5CRDi Elegance

“Kupní cena 300 000, co jiného dodat.”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 1493,diesel 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 225 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.4
Prakticky si nemám nač stěžovat , jezdím denně a opravdu hodně a i přes uvedených 225 000 km je auto pořád maximálně spolehlivé a nikdy se mi nestalo , že bych nedojel či neodjel. Možná snad jediná věc by stála za připomínku a to sice poměrně dost tvrdý podvozek , více komfortu by neuškodilo.Na druhou stranu je to jistě daň za velkou stabilitu a jisté chování v zatáčkách.

Ještě jedna věc stojí za zmínku, o auto jsem se vždy perfektně staral a vždy dodržel přesné termíny prohlídek včetně přesného rozpisu prací při nich prováděných.

Kupuji pouze běžné spotřební věci jako jsou destičky,filtry a olej na výměnu.I při této porci kilometrů mám téměř nulovou spotřebu oleje , není třeba dolévat.
Kombinovaná spotřeba nafty se drží kolem 5,3 l/100km.

Závady a opravy na autě

Auto mělo samozřejmě poruchy , které se však podařilo odstranit v rámci záruky.Ta již sice padla , uběhly tři roky od koupě , ale v současné době je vůz prakticky bez závad.
Nejzávažnější výměny byly dvě, a to sice výměna vstřikovačů nafty ve 45 000 km-údajně vadná série , ale já neměl žádné potíže, servis to provedl sám od sebe po jedné z garančních prohlídek.Druhá výměna byla provedena ve 150 000 km , v okolí auta byla cítít nafta a byl zjištěn únik nafty ve vysokotlakém čerpadle, opět to nemělo vliv na provoz, jen ten zápach, ale časem by se to určitě projevilo více.

Objevily se i problémy s centrálním zamykáním a pak také byly i vytlučené stabilizátory na přední nápravě , vše odstraněno v záruce.

Další věci byly spíše kosmetického charakteru jako např. prasklé žárovky podsvícení přístrojů,špatný přítlak zadního stěrače nebo pár bublinek na laku u kliky pátých dveří - ty byly v rámci záruky celé přelakovány.

Navíc mi byly v záruce vyměněny zadní tlumiče asi ve 160 000 km , přední jsou pořád dobré , nedávno jsem byl na testu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »