Zavřít recenzi

Škoda Fabia Hatback

“Jednoduchý spolehlivý vůz do města.”
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 1,2 HTP 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 130 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.0
Vůz jsme kupovali nový, v jednom z autosalonů Škoda. Ze začátku s vozem jezdil otec a neschledal se s nějakým problém. Auto mělo dobré jízdní vlastnosti. Interiér je jednoduchý a to otcovi naprosto vyhovovalo, já bych raději volil něco atraktivnějšího, ale při koupi jsem byl malým pánem.

Základní verzi jsme nechaly rozšířit o rádio, elektrická okýnka a centrál. Po převzetí vozu po otcovi jsem nechal na Fabii naistalovat kola z Fabie RS. Sice moje Fabie je 1,2 HTP, ale není poznat viditelný rozdíl na rychlosti ani spotřebě, která se pohybuje kolem 7l. Určitě mi v autě chybí klimatizace a to je jeden z důvodů proč uvažuji auto prodat. Jinak k autu nemám žádnou výhradu. Do města ideální vůz. Oproti konkurečním vozům stejné třídy se mi Fabie zdá větší jak z venku tak i vevnitř.

Milé překvapení je pro mě přesné řazení a dobré brzdy. Jinak jsem potěšen, že jsem ještě nemusel měnit tlumiče a to je najeto 130 000km. S autem jsme vždy jezdili do autorizovanýho servisu a nadále tak budem pokračovat. Trochu mě mrzí, že auto je ze všech stran odřené a to nebylo způsobeno mojí nešikovností. Ale pozitivní na tom je, že i pře odřeniny auto nerezne.

Jako nevýhodu auta vidím šaptný výhled přes přední silné sloupky a rychle ohmataný volant. Při plném zatížení je auto velmi líné a taky se mu velmi zvedne spotřeba, ale většinou jezdím sám popřípadě s přítelkyní. Co se týče oprav a servisování je finančně únosné.

Doufám, že mi Fabie vydrží ještě nějakou dobu než se rozhodnu jak s autem naložím. Kdybych kupoval nové koupil bych Peugeot 308.

Závady a opravy na autě

Výměna těsnění u landa sondy při 100 000km....

Oprava světel brzd...nesvítila při 50 000km.....

Výměna nějaké části u měřiče teploty při 110 000km...

Uvedené opravy jsou banální, s vážnější opravou jsem se ještě nepotkal.

Dále výměna brzdových testiček a kotoučů při 90 000km....

Výměna obložení bubnů při 120 000km....

Toto jsou opravy, které potká každé auto a myslím, že zde mě to potkalo opravdu co nejpozději.

Nejdražší oprava mě potkala až nyní. Nejdou elektronicky otvírat zadní dveře, zatím jsem nenechal opravit.
<
Přejít na standardní verzi stránky »