Zavřít recenzi

Fiat Uno 60 DS

“Vyměněno za Punto ELX 85hp v plné palbě.”
  • Rok výroby: 1988 
  • Typ motoru: cca 1700 
  • Stav km při koupi: 60 000 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 17 let
  • Průměrná spotřeba: 5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.2
Fiat Uno 60DS šedá metalisa 5 dveří.Zakoupeno 2 leté, těsně po revoluci v Belgii, objelo několikrát celou evropu, nejdále do Špaňalska, tahalo plato s havarovanýmy vozy z NDR (mám schavaná foto kdyby snad někdo nevěřil) pouze běžná udržba, v 300 000 motor bez tlaku, nahrazen motorem, z Punta 1,7TD najeto dalších 200 000, loni prodáno, z důvodu počínající koroze prahů a dveří, kterou ani pořádná konzervace neporazila (důkladný nástřik podvozku a dutin jež byl každých 5let opakován).

2x havarováno na přední část, řiďič i spolucestující vždy přežili bez zranění i ve voze bez hvězďiček. Jedna výrobní vada kterou nešlo přelstít, je regulace topení které buď topí naplno nebo netopí, jinak super cara, koupena za 200 000 nám sloužila 17let zasměšné náklady. Přežilo i celkovou rekonstrukci 3 genračního domu kdy uvnitř, nastřeše a zasebou...

Pacientům co si stěžují, že odešla manžeta nebo spojka díky gramlavé noze se směji. Všechny díly na jakékoliv značce mají svou životnost. Velkým záporem je hluk motoru na volnoběh, 1,3 D je daleko tišší a nejtišší je 1,4TD, který je utlumen vzduchm z trbíny. Leo

Závady a opravy na autě

Od 150 000 km hučí převodová skříň při teplém oleji a stání na vonoběh ani po výměně ložisek zvuk nezmizel. Při rychlosti nad 80 km/h, nelze z důvodu hluku a vibrací jezdit se zadnímy plně otevřenými okny, tato konstrukční chyba je jen u 5 dveřového provedení.
<
Přejít na standardní verzi stránky »