Zavřít recenzi

BMW 530 D Touring

“Hezký na pohled, dobrý comfort i jízdní vlastnosti, zatím ale na to, že je to BMW tak vykazuje překvapivě dost závad.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 2926/ 
  • Stav km při koupi: 177 000 km 
  • Stav km nyní: 178 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.4
Před 14 dny jsem si přivezl ze SRN BMW 530D E39 touring.
Bavoráky už jsem měl 2, takže sem věděl do čeho jdu.Najeto dle tach. 177.000Km bez serv.knihy, diagnostika ukázala, že do přístrojovky se někdo hrabal, navíc nejdou čísla a písmena na tachometru oprava cca. 3.300,- + DPH.

Veškeré chyby technik odstranil.
Největší problém řeším, a to drátek snímače comonrailu, který dává impulsy naftě. Až po delším zkoumání jsme zjistili, že je vyrezlý. Auto se začalo chovat tak, že při jízdě mírně pocukávalo a na volnoběh se zadrhávalo (jakoby škubalo, nešlo čistě), šáhnul jsem na zaletovaný drátek a auto skoro "chcíplo"!!!Tato závada nadále přetrvává a snažím se jí opravit.

Jinak co mohu dodat celkově k tomuto autu. Jízda velmi skvělá, koupil jsem ho více méně na tahání, auto má dost velkou sílu!! Ale jak zde píšou někteří lidé, když zrovna neřešíte žádný problém, auto je určitě dobrá volba. Zatím ze své zkušenosti ( i přez výše uvedené nedostatky) mohu tento vůz doporučit.

Závady a opravy na autě

Nečitelná palubka (tachometr-čísla)
Přední levé ložisko (už je dost slyšet)
Vyrezlý zadní zavazadlový prostor od akumulátoru
Snímače comonrailu (vyrezlý drátek, auto začalo škubat víc a víc, nakonec "chcípat"!!!)
Snímač vačkové a klikové hřídele (ten stačilo jen prostříkat)
+ dignostika ukázala "blíže nespecifikovanou závadu"
výměna naftového filtru - to jsem udělal jako první
"vyrezlé" zadní dveře - to mě u tohoto auta dost překvapilo!!
<
Přejít na standardní verzi stránky »