Zavřít recenzi

Renault Laguna 2,2 D

“Skvělé a spolehlivé auto.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 2188 
  • Stav km při koupi: 195 000 km 
  • Stav km nyní: 212 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 10 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 7.6
Vozidlo jsem zakoupil na podzim roku 2007 a od té doby si chválím, jak skvělou koupi jsem učinil. Za 48.000,- bylo zakoupeno auto, které mimo popsaných závad spolehlivě slouží.
Jeho výhody spatřuji v obrovském prostoru, pohodlí a solidních jízdních vlastnostech (používám pneu 205/55 R15). Spotřeba se drží na solidních 6,5 -7L/100km (záleží na ročním období) i přesto, že se pohybuji ze 70% po městě a v kombinaci s velkou (66L) nádrží je snadné jezdit k čerpací stanici ne dříve, než 1xza 3-4 týdny.

Na tehdejší dobu je ve vozidle i velice slušná výbava, dálkové centrální zamykání, el. okna, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, podélně seřiditelný volant, ovládání rádia pod volantem, další dvě sedadla v kufru(vlastním verzi 5+2). Jediné co u vozidla postrádám je klimatizace, protože kdykoliv začne svítit slunce, v interiéru je až neuvěřitelné horko-pokud tedy uvažujete o koupi Laguny poohlédněte se po vozidle s klimatizací.

Motor je ještě klasické konstrukce-novinku a specialitu však tvoří 3 ventily/válec. Výhodou je tichý a vyrovnaný chod, nejvyšší výkon ale podává až v poměrně vysokých otáčkách.
Pro běžné cestování ale není nutné jej nějak výrazně hnát do otáček.

Z mých skušeností vím, že si auto poradí i s naloženým přívěsem o hmotnosti ca. 800kg bez výraznějších potíží a extrémní změny dynamiky.

Trochu mě zaráží ceny a provedení některých náhradních dílů, kdy napříkad ložisko zadního kola je možno pro provedení kombi zakoupit pouze s kompletním nábojem a z druhovýroby za ca. 4500,- Kč.
Jinak ale nemám k vozidlu sebemenších výhrad.

Závady a opravy na autě

Nic závažného, pouze hučící ložisko va zadním kole a utržená lamela spojky-plynulo však z běžného opotřebení.
<
Přejít na standardní verzi stránky »