Zavřít recenzi

Škoda Fabia II

“Nic moc.”
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: htp 47 kW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 1 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 4.4
Motor htp 47kW s průměrnou spotřebou 9 l je naprostý unikát. Motor řve jak kůň a jede jak osel. Ten kdo vymyslel přístrojovku krátké Fabie II. v ní asi v životě neseděl. Bouchání pravého kolene do přístrojovky je úplně normální, a proto nechci domyslet následky při čelní havárii " ztráta pravého kolene ".

Ten kdo vymyslel sedačky pro Fabii II. v ní asi nikdy neseděl, při průjezdu pravotočivé zatáčky, téměř vždy vypadnu ze sedačky a končím na dveřích, při průjezdu levotočivé zatáčky končím na rohu přístrojovky... " koleno auuu ". Podvozek automobilu je rovněž nedostačující, nepomůžou ani pneumatiky 195. Rád bych apeloval na vývojáře tohoto vozidla, které mi připadá jako nějaký polotovar. Určitě o kvalitě tohoto vozidla odpovídá nízký prodej, zdroj z více autosalonů. Pozitiva Fabie II. bych viděl v kvalitních brzdách a to je asi tak vše. Nákup tohoto vozu bych určitě nedoporučoval v podobné cenové relaci se dají sehnat lepší vozy.

Tento vůz jsem dostal jako služební vozidlo, jinak bych si Fabii II. sám určitě nikdy nekoupil. Ještě se vrátím k motoru htp s neuvěřitelnou průměrnou spotřebou 9 l, kdy srovnatelnou průměrnou spotřebu měl motor 2.0 l, 85 kW Audi, který alespoň jel jako ďábel, předjíždění s motorem htp je vždy velmi riskantní manévr, proto se nedivím, že máme takovou nehodovost " škodovky ".

Závady a opravy na autě

Zatím žádné, akorát občas nemůžu otevřít dveře ze strany řidiče.
<
Přejít na standardní verzi stránky »