Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1,4 MPI clasic

“Nic moc škoda mě zklamala.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1,4 litru vícebodové vs 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 50 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 let
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.2
Fábiji jsem si koupil jako auto na ježdění do práce nebo na nákupy.
Místo toho se stala častá zákaznice servisu a někdy jsem měl nálady jim to auto tam nechat na vždy.škoda že jsem to neudělal.

JÍZDNÍ VLASNOSTI poměrně dobré nenaklání se dobře brzdí,nerovnosti tlumí průměrně někdy dostane pěknou ránu.

INTERIÉR palubní deska je dost náchylná na poškrábání kolem zapalování atd.středový tunel tlačí do kolen.
sedačky jsou dobré ale v zatáčkách moc nepodrží ,časem se jakoby polstrování rozláme a mají na sobě hrbolky nejmarkantnější je to na sedáku u řidiče.
Potěšilo mě že topení má rychlý nástup a promrzlé auto je hned ohřáté.

KAROSERIE je pozinkovaná takže nikde nerezne.moje fábie není ta ztěch co se mají dobře tak semtam důlek občas prasklá lišta a bílá barva není nejšťastnějsší volba.
Po tom co do mě nabourala jedna ženská na parkovišti a sundala mi z půlky zadní nárazník stačilo pár dobře mířených kopanců a drží tam dodnes jako přibytý.

MOTOR A PŘEVODOVKA u motoru jsem byl zklamaný 50 nebo 55 kw mě neuspokojují auto je líné využitelný rozsah otáček je malý a pořát se to dost klepe při startování nebo přidání plynu a při chcípnutí.Zvuk motoru je drastický venku i uvnitř, venku to je jak nějaký pískání fičení nebo sýpání bez žádný příchutě motoru ani u výfuku.Uvnitř jako Favorit ale trochu tižší.
Než se to rozjede na 130 tak to ještě jde ale držet 150 do kopce na Německý dálnici no tak tomu musíte hodně šlapat na krk.Brzdit motorem u 1,4 je na nic motor se má tendence točit naprázdno než aby brzdil.
Převodovka časem ztrácí přesnost a stává se zní tzv. kvrdlačka.
Doporučuju dodržóvat servisní kontroly motor žere dost oleje a vůbec všechny kapaliny se nějak podivuhodně ztrácej.
spotřeba je taky špatná na 1,4 8litrů maximálně 11l.

CELKOVĚ mě Fabie zklamala a škodovka si sní moc práce nedala.Už si nikdy nekoupím žádnou škodovku po tom co mi řikal kámoš co má superba že to je auto co jde zkroutit do vrtule nebo natahovat jak špageta a motor je pořát v háji.

Bude problém i s prodejí moji fábie její cena hodně klesla spíš drasticky spadla a ukecávat někoho aby si ji koupil mi dá dost práce.

Příště si radši trochu připlatím a koupim si kiu cee´d servis mám za rohem a je daleko větší a možná i lepší to se ještě uvidí.

Závady a opravy na autě

Ano auto mělo spoustu poruch.

Vadný snímače elektrohydraulického posilovače řízení.

Vadný snímač tlaku oleje v motoru.

Nefunkční akcelerátor.Motor nešel ovládat plynem.

Časté praskání žárovek H7.

Pedál spojky jde tak lehce že když na něj šlápnu tak mám pocit že šlapu do vzducho prázdna,beru to jako závadu protože jsem se nikdy u jiného auta s tím nesetkal.

Plyn zabírá až 5 cm od vrchu no stímhle jezdit to je hrůza.

Zadní dveře kufru nejdou občas otevřít nebo naopak zavřít třeba na třikrád i klidně víckrát.Jde to vyřešit jednou pořádnou ránou ale to není nejlepší.Servis to nemůže vyřešit protože nejspíš jde o špatné spícování karosářských dílů nebo se Fábie zkroutila.

Palubní deska pořát vrže a na delších cestách to hodně otravuje.V servisu to měli už dvakrát rozdělaný ,cpali tam tuny molitanu ale po pár kylometrech to bylo jako dřív.A tím že do ni budete mlátit jako divý tak si nepomůžete.

Podlaha kufru je z papundeklu takže když jsem naložil pár pytlů s cementem a konečně zabouchl dveře tak bylo slyšet prasknutí a od té doby mám prolomenou podlahu v Kufru.No kterej blb ten materiál vybíral tak ať se mi ani neozývá.

Přední náprava to je kapitola sama pro sebe je tak citlivá na geometriji tak že i když kličkuju na silnici mezi dírama,každý půl rok to opravuju a servisáci říkají že to není žádný med.

Motor MPI má občas nepravidelný chod na volnoběh bylo mi řečeno že to je prý normální ale to že se klepe jako vybrátor to je hrozný.
<
Přejít na standardní verzi stránky »