Hodnocení a zkušenosti s autem
Tento vůz byl konstrukčně navrhnut někdy roku 1990 a na tu dobu to bylo dle mého názoru super dělo, které zdaleka předčilo většinu konkunkurence, o tom ostatně svědčí i to že se prodávalo po různých inovacích snad se 20 různými motory do roku 1998.
Můj kousek je z roku 1995 a 13 let předemnou ho měla nějaká paní, tak doufám že to nebyla žádná dračice. Interier je ve velice dobrém stavu, čistý, nic nevrže, neskřípe. Velmi slušné dílenské zpracování je u BMW samozřejmostí.
Již při prvním usednutí si vychutnáváte dokonalou ergonomii řidiče která snad nemohla být lepší a bez loketní opěrky si to už nedokážu představit. Oto bylo horší moje zděšení při skoužce fabie první generace, kde sem se neustále bouchal kolenem pravé nohy do palubovky ale to sme ůplně někde jinde.
Na zadních sedadlech je dostatek místa ale 3 dospělé dozadu nedoporučuji ostatně jako u většiny vozů. Na nějaké stěhování hodně rychle zapomente zadní sedadla se nedají sklopit a převážení ledničky jako v Meganovi nehrozí i tak je ale kufr dost velký a na dovolenou někam do Chorvatska bych se stímhle autem rozhodně nebál.
Kdo ví, ten ví.
Motor 2.5l turbodiesel s označením tds jsem zvolil i přesto že
je po servisní stránce snad jeden z nejhorších bavoráckých počinů za posledních 20let.
Kvalitu a spolehlivost benzinovích motorů BMW rozhodně nedosahuje. Rozhodla spotřeba.
Ovšem, tento velice kultivovaný šestiválec, stvořený na dálnici, se cítí ve 180km/h jako ryba ve vodě, na svou dobu to byla pecka jako blázen a předčí i spoustu nových aut.
Výkon 105kw mluví za vše.Vozu dodává dostatek sily a většinu aut necháte za sebou v oblacích černého dýmu a to doslova, pokud na to šlapete tak to hulí opravdu drsným způsobem ale vám to vadí? Když dýcháte na záda Tuaregovi 5.0l v10tdi, který se očividně pokouší ujet??? A to myslím smrtelně vážně!
Co se týče řazení tak to se mi zdá dokonalé, rychlé, ladné přesné, akorát na zadnich sedadlech na můj vkus dost hlučné.Při zařazení rychlosti slyšíte dunivý zvuk.
Ostré a přesné řízení. Velmi dobrý "rejd" otočíte se i v malé uličce Alpské vísky.
Kdo jel v BMW tak ví že podvozek je velice silnou stránkou téhle značky aut. Vyvážení 50:50 na přední a zadní nápravě u tohoto modelu je dostatečně výmluvné.K tomu bych velice rád přidal jako důkaz odkaz z videem (pokud nebude redakce proti) trvá pár sekund a stojí zato.
Tady je...
http://www.youtube.com/watch?v=mv5GMckTcn0
Ovšem na dešti pozor. Při vytočení do vyšších otáček a v zatáčkách ujíždí zadek pokud nemáte plnou nádrž a 2 lidi v zadu.
S tímto autem se dají provádět i velice jisté, kontrolované smyky při troše cviku jak na suchu tak na dešti.
Když to shrneme tak je to velice dobré auto jak na klidné ježdění s velice zajímavou spotřebou, tak i na velice ostrou a agresivní jízdu při které skutečně protáhnete i stejně objemný benzín, Chci ovšem říci že rozhodně nejsem pirátem silnic.
Téměř každý den dojíždím za prací do Rakouska a moc dobře vím jak se má jezdit,tam vás předjede při 90 km/h jenom auto s Polskou spz nebo Čech.
Závěrem bych chtěl říct že BMW trojkové řady generace e36 s označením 325tds, rok výroby 1995 o výkonu 105kw mě zatím nikde nenechalo, stálo mě 69 000kč což je za tak precizní auto které by v lecčem dalo na frak třeba 2 krát dražší Octavii adekvátní suma.
A fámám českého národa ala BMW je na machrování, jsou na něj drahé náhradní díly atd se musím smát.
Pokud se mnou nesouhlasíte,dobře kupte si v áčkách jednu s Felicii za stejný peníze a pánbůh vás na cestách provázej.
Děkuji všem kteří to dočetli až sem Díky.