Zavřít recenzi

Honda CRX VTEC, EE8

“Japonská pila!”
  • Rok výroby: 1991 
  • Typ motoru: 1,6i 16v benzin 
  • Stav km při koupi: 89 000 km 
  • Stav km nyní: 120 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.7
Je to Porsche pro chudé!

Japonská útočná včela!

Tohle autíčko jsem koupil od kamaráda, který střídá auta jako ponožky. Žádné u něj nevydrží déle, než tři měsíce. Po tom co mi CRX VTEC prodal vyzkoušel spoustu jiných sporťáků a dodnes lituje, že se CRX zbavil!

Je to auto doslova pro radost! Každá jízda s ním je zážitek.

Motor se nechá krásně vytáčet přes 8000ot/min. Zařadíte jedničku, pustíte spojku a cítíte to zrychlení a pak vás v 5400ot/min nakopne VTEC. Stovka je tam okolo 7 vteřin a ručička tachometru se zastaví hodně daleko za dvoustovkou. Podle technického průkazu na hodnotě 222km/h. Já jí už dostal podle tachometru na hodnotu 250km/h kde mě zastavil omezovač. Kolik to bylo doopravdy nevím, ale byl to zážitek.

Průměrná spotřeba je kolem 7,5l/100km, ale při delších cestách s lehkou nohou na plynu se se spotřebou dostanu i na 5,5 - 6l/100km.

V zatáčkách auto sedí jak přilepené, ale je pravda, že na nerovnostech ustřeluje.

A s dobrým obutím jezdí výborně i v zimních podmínkách, což sem si několikrát vyzkoušel doma na Šumavě.

Kufr je dostatečně velký a vejde se do něj menší lednice, nebo větší televize - vlastní zkušenost :)

Když se s CRX sžijete, chytne vás za srdce a je vaší součástí. Při řízení tomu napomáhá i fakt, že auto "čte" dobře silnici. Nemá posilovač řízení, nemá ABS ani jiné elektronické vymoženosti - a o tom to právě je - čistokrevný sporťák!!!

Závady a opravy na autě

U původních brzd při zátěži vadnul účinek a kroutily se kotouče, což se projevovalo klepáním volantu při brzdění. Vyměnil jsem kotouče a destičky za sportovní a auto brzdí na jedničku.

Musel jsem zrepasovat na přední nápravě silenbloky, všechny čepy.

Výměna plynových tlumiču kufru.

Výměna spojky.

Občas do stojícího auta zatýká přes dveře kufru na zadní sedačky, ještě sem nepřišel na to, kudy.

Všechno po předchozích vlastnících!

Jinak motor je držák a když má auto dobrého majitele, který se o něho stará, nejsou s ním problémy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »