Zavřít recenzi

Fiat Punto GT

“GT na záď napsal sám Ďábel.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1.4 
  • Stav km při koupi: 214 000 km 
  • Stav km nyní: 214 800 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 6.8
Auto jsem koupil teprve minulý týden, proto nemohu posoudit své zkušenosti se spolehlivostí. Zkušenosti se spolehlivostí od bývalého majitele byly chvalitebné. Auto vlastnil cca 30 000km a jedinou poruchou byla prasklá vačka. Dále měnil pouze spotřební materiál jako jsou (brzdové destičky, tlumiče, oleje, svíčky).

Nyní má auto najeto 214 000 km a rozhodl jsem se vyměnit pár věcí na začátek. Jako první renovuji motor speciálními přísadami do motorového oleje, kde se garantuje životnost min. 50 000 km. Jako druhá věc půjde na řadu výfuk, který s velkou pravděpodobností je původní a dává o tom znát.

Výbava:

Auto je modré metalické barvy v zachovalém stavu s pár drobnými škrábanci. Obutí je Marangoni Zeta 195/50 R15 na paprskovitých discích Allesio. Okna jsou tónované do zelena, elektrické ovládání oken, elektrické ovládání zrcátek, dálkové centrální zamykání s alarmem, interiér čalouněný do černé kůže, výškově stavitelné přední sedadla, stavitelný volant, 2 x airbag, manuální klimatizace, autorádio s CD přehrávačem, imobilizér.

Jízdní vlastnosti:

Zatím jsem nechtěl moc zkoušet limity tohoto auta z důvodu renovace, kterou jsem zahájil. Auto velice dobře reaguje na plyn od 2500 ot./min. a dobře táhne už od 2000 ot./min.
Řízení mohu srovnat zatím jen s běžnými vozy jako Fabie, Octavie, Peugeot, VW Golf a je pravdou, že Punto GT je velice dobře ovladatelné a dává řidiči pocit sportovního vozu.

Závady a opravy na autě

Auto mělo prasklou vačku za doby předchozího majitele, která byla vyměněna.
Dále byly vyměněny zadní tlumiče, přední brzdové destičky a rozvody.
<
Přejít na standardní verzi stránky »