Renault Megane Grandtour II
“Nebrat.”
- Rok výroby: 2006
- Typ motoru: 1,4 16V a 1,6 16V
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 132 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
1 rok
- Průměrná spotřeba: 8 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Renault Megane GT (dobrej vtip...opsáno z malého TP)
1,4 16V 92k - taky dobrej vtip...asi se mi tak 40koní rozuteklo. Kroutící moment 0 - na rozjezdu mě stáhne Fabia 1,2HTP (3-válec!!!), s 1,2MPi (40KW) tak tak udržím krok.
Začínám přemýšlet, jestli náhodou nejde o závadu, nicméně takhle to (ne)jezdilo vždycky.
Spotřeba jak u závoďáku (8-8,3l/100km).
1,6 16V jede o něco lépe, ale taky se mu moc nechce (spotřeba kupodivu stejná)
Závady a opravy na autě
Máme na firmě 3 megany grandtour. 1x 1,4 16V a 2x 1,6 16V
Během posledního roku se na nich vyskytly tyto závady:
Snímač otáček vačky (2 auta)
Snímač polohy kliky
2x zapalovací cívka (+1x na dalším autě)
Pískání v autorádiu dle otáček motoru (neorig. ale kvalitní rádio - v dalších 3 autech to nedělá - dle servisu je to alternátorem a je to NORMÁLNÍ. Vzhledem k tomu, že nemám orig. rádio se tím ani nehodlají zabývat)
Pískající kotouče brzd (na všech autech),
Únik náplně klimatizace (2 auta - v servise prý neví, kudy to uteklo)
Kousnutá spojka (nikdy jsem nic podobného neviděl, ani o tom neslyšel, každopádně před křižovatkou to dost překvapí - v podstatě rozborka celého auta. Další závady následovaly tipuji vlivem toho)
Výměna výfuku vč. katalyzátoru
GO přední nápravy (2 auta)
Podivně fungující ABS (bere kdy nemá - nevyřešeno - diagnostika samozřejmě OK)
Prasklé svody
Vrzání přepážky a palubní desky (všechny auta - dle servisu je to prý normální).
To jest za poslední rok cca 300 000kč za servis, jehož odbornost a ochotu raději nemíním komentovat.
Verdikt: Dle mého názoru jde z větší části o chyby servisu. Nicméně dokud to neplatím a auto není moje, nezbývá než se zasmát, konstatovat neschopnost servisu a až mě to přestave bavit, tak ten aušus někde hodit do pole.