Zavřít recenzi

Renault Megane hatch II

“Elegantní silný výrazný a pohodlný vůz.”
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 2L 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 8 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.8
Neopakovatelný a originální design Meg II s krátkou zádí byl důvodem,že jsem už jako druhý vůz tohoto typu a třetí této značky v pořadí pořídil v lednu s výbavou Dinamique a atmosférickým 2l motorem, aby mi dělal radost.

A dělá ji dobře, protože vybavenost vozidla, pohodlí, tichý a silný motor, stejně tak jako jízdní vlastnosti, které se s trochou nadsázky blíží jistotou jízdy v zatáčkách jízdě s motokárou, vysoce kvalitní brzdy, nádherný a čistě provedený interiér, solidní automatická klimatizace, tempomat, 6ti stupňová převodovka, kůže na volantu a řadící a brzdové páce- prostě radost.

Je trochu škoda, že tento nádherný a architektonicky čistý pokračovatel Avantimu končí s výrobou, byl to jediný vůz v dané třídě, který jste mohli pořídit s 2L motorem, navíc s klasickým atmosférickým plněním - navíc nepřehlédnutelný, bez chyby!

Jezdil jsem už tisíce km s Vectrou, Octávií I, Fordem, Fabií, takže trochu vím, očem píši. Tenhle vůz vyhrává a to po všech stránkách. Umí a je vidět - například proti šedivé uniformitě koncernu "lidových vozů" je to prostě jiná káva. Skvělá, silná a dobrá!

Závady a opravy na autě

Vozidlo bylo zcela bez vad, - prodejní servis mi vyhověl i na drobných "úpravách" zdarma nebo za režijní cenu:

šedavé plasty nárazníků a bočních lišt opatřeny originálním černým lakem a motorový prostor byl doplněn plastovými kryty, které výrobce z nepochopitelných důvodů od r. 2008 nedává. ( mohu porovnat s vozem r.v. 2003, který kryty motoru měl).
<
Přejít na standardní verzi stránky »