Zavřít recenzi

Mazda 626 V6 2,5i

“Za ty prachy nic lepšího neseženu.”
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 2,5 
  • Stav km při koupi: 254 000 km 
  • Stav km nyní: 264 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 15 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.8
Auto je plně v elektrice a kupodivu s ní není žádný problém ( sedačky, šíbr, zrcátka, okna).

Celkově na svůj věk nevypádá špatně, jsem s ním relativně spokojen.

Co mně lehce trápí tak je spotřeba. Při jízdě po Brně na "volnoběh" si to vezme 10 až 11 l/100km. Při jízdě po dálnici 130 km/hod už se spotřeba vyšplhá na 12 až 13 l/100km . Když jsem jel teď nedávno do Ostravy, zhruba 160tkou ,tak spotřeba byla už mezi 15 až 16 l/km a to raděj nebudu mluvit o jízdě na plný plyn :).

Musí se nechat že svezení je trochu sportovnější, v jíném kousku jsem bohužel neměl to potěšení se svézt. Proto nevím zda je normální že při menších kvaltech jsem po sešlápnutí plynu a mynutí rafičky číslovku 4500 ot/min zaražen do sedačky. Píšu jsem hlavně kvůli tomu aby mi jiní uživatelé řekli zda je to běžné, nebo je Mazda přečipovaná ( čímž by se do jisté míry vysvětlila i ta nadprůměrná spotřeba).

Závady a opravy na autě

Asi měsíc po koupi mi v zatáčce při prudkém rozjezdu odešla poloosa.

Dva měsíce od této příhody mi odešel čep na levém (předním) kole.

Za další tři měsíce mi odešel čep i na druhém kole.

Teď mám takový zvláštní problém že mi auto cuká když je v nádrži méně jak polovina paliva (takže jezdím s furt plnou :).

Už při koupi byl zaseklý šíbr.

Jinak jsem auto koupil ve velice zachovalém a udržovaném stavu. Předchozí majitel pravidelně měnil rozvody, tlumiče vyfuk, vždy když to bylo zapotřebí. Rozhodně se nejedná o nějaký vyjetý krám.

Minulý majitel neplánoval vůz prodat, proto na něm byl úplně nový lak (bouraný s největší pravděpodobností nebyl). I přestože lak je rok starý, tak začíná na zadních blatníkách lehce korodovat (jako každá mazda).
<
Přejít na standardní verzi stránky »