Zavřít recenzi

Škoda Felicia Combi GLXi

“Skvělá služebná a milá paní.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1,3i - jednobodvý vstři 
  • Stav km při koupi: 55 000 km 
  • Stav km nyní: 87 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.4
Vynikající auto. Spolehlivé, nenáročné. Perfektní využití prostoru, na to jak malá je z venku. Nebýt koroze a spotřeby, nikdy bych se jí nevzdal. Ať jen nechválím. Ono málo funkcí má málo problémů. Spotřeba se nikdy nevyšplhá vysoko, ani ve městě jsem neměl více než 7l. Avšak ani se nedá udržet dole. S jednobodovým vstřikem je i při 90km/h spotřeba 5,7, takže smůla. Síla 68 koní stačí, když jedu sám v prázdném autě. Celá rodina a kufr, to znamená nepředjíždět a být trpělivý.

Z toho co se dnes sleduje na výbavě má jen ABS a centrál. ABS je super. Nejednou mě zachránilo na náledí a umí i pomoci se smykem. Brzdy mám měněné nedávno. Stojím na místě. Centrál nezlobí. Jen jednou kvůli pojistky. Ještě před 3mi lety to pro mě bylo bezkonkurenční auto, ale dnes v bazarech stojí moc peněz a jeho horizont byl dosažen. Je otázkou času velmi krátké doby, kdy definitivně zmizí za...

Podvozek mi připadá, jakoby poslední dobou měknul. jakoby vše bylo z gumy. Je stále méně stabilní a udržet v přímém směru už ji téměř nelze. Ale posloužilo. Nikdy nezapomenu. Teď chci sehnat Astru. Škodovky pro mě felicií skončily. Jestli felicia měla na svůj výkon velkou spotřebu, tak ty nové mají uchlastané benzinové monstra a do dieselu jít nechci, ten se mi neoplatí.

Závady a opravy na autě

Už při koupi jsem sledoval vynechávání motoru při akceleraci. To bylo ale vše.
V průběhu užívání to byly: Simerink hřídele, prosakování oleje postupně přes všechna těsnění, výfuk. Stále se opakovalo vynechávání při akceleraci.

Nevěděli s s tím rady, pořád štelovali ventily a pod, až jeden známý přišel k autu, jakousi hadičku, která vedla obloukem zprava kamsi pod vzduchovým filtrem do toho kovového pod ním, ji povytáhl, bylo po problému.
Ale s čím si nevím rady: Při akceleraci táhne doleva, při brzdění motorem táhne doprava.
<
Přejít na standardní verzi stránky »