Zavřít recenzi

Ford Escort 1.6 16V 90PS

“Za málo peněz hodně muziky:o)nemůžu si stěžovat a myslím že auto i po tolika letch je na určité urovni-skvělé!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: EFI 
  • Stav km při koupi: 110 000 km 
  • Stav km nyní: 171 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6-7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.2
Auto jsem koupil jako třetí majitel.mělo nalítáno cca 110000.během jednoho roku jsem nalítal asi 52000km.A během toho roku ani prasklá pojistka.Nemohu jinak než ho vychválit.Nebudu zde podrážet pověst jiných aut ale já bych značku Ford neměnil.Musím říct že i tenhle escort má pár driobných much ale vzhledem k stáří přimhouřím oko!

PO stratu cuká ovšem jen do zhřátí na provozní teplotu ,pote je motor jako beránek a cukání zmizí.Když se podívám na většinu jiných aut vyrobných v té době tak málo která auta o obsahu 1,6 měla 90PS a motor na takové urovni jako automobilka ford.Je pravda že to není žádná limuzína ale na nedostatek komfortu si stěžovat nemůžu.

Je to pohodlné auto a na daný obsah je docela živé.Pohodlí cestujícich za řidičem nemohu moc ohodnotit protože jsem tam v podstatě jěště nejel a to mám Escorta už přes 2 roky:o)Ale v předu je místa hodně šofér má jěště navíc polohovací sedačku.jinak jakožto vyznavač "dunícího auta" musím uznat že palto v kufru není moc pevné a dosedací plocha plata při zavřeném kufru není moc robustní.

Ovšem předpokládám že vyrobce v té době nepočítal že tam na to plato za nějakých 15 let dá někdo subwofer o váze cca 7kg a zesilovač o váze cca 2kg:o)jinak kufr má veliký. Celkem bych ohodnotil auto na nejkých 89%.Vzhledem ke stáří a k pořizovací hodnotě (dnes je to už za pár korun)vás Escort odveze kam potřebujete-to je můj názor...

Závady a opravy na autě

Poruchy má asi každy starší auto.V dusledku naivní koupi nejmenovaného připravku na čištění palivové soustavy,na jedné čerpací stanici se mě rozežralo těsnení pod hlavou a tesnení okolo svíček začalo propouštět olej a tudíš po cca 150km jsem měl svíčky do půlky zalité olejem.načež začala 1 a32 svíška probíjet až mě to odrovnlo všechn kably a kotku-oprava asi 2000kč.jinak klasika po 15 letech se musí něco pokazit.přední tlumiče,pp ložisko,tyč stabilizátoru.ale jinak vše ok!
<
Přejít na standardní verzi stránky »