Zavřít recenzi

Peugeot Partner 1,9D

“Výhodný poměr mezi velikostí a provoznímy náklady.”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1898 
  • Stav km při koupi: 160 000 km 
  • Stav km nyní: 170 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6,3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.8
Partnera nebo Berlingo jsem chtel a také jsem ho znal od kamarada, takže jsem věděl do čeho jdu. Po počátečních problémech a vychytání všech much už mohu napsat, že jsem s autem spokojen.

Motor 1,9 D není žádný sprinter, ale dobrý tahoun a je mu celkem jedno jestli jede prazdný nebo plný i s vozejkem - jede pořád stejně pomalejším tempem. Spotřeba se mi pohybuje mezi 6,1 - 6,5l /100km a s hodně lehkou nohou se dá na nádrž najet až 1000km. Partner má dost velkou rezervu, na kterou jsem najel 100km od rozsvícení konrolky a ješte palivo nedošlo.

Obrovskou výhodou je zavazadlový prostor, do kterého se toho spousta vejde aniž by se to muselo nějak demontovat či skládat (třeba kočárek, nebo v mém případě nářadí na stavbu včetně lopat ap.).
Na Partnera jsem si namontoval tažné zažízení a často jezdím i s vozíkem a musím potvrdit, že je to dříč.

Za další výhodu považuji vyžší posez a lepší rozhled z auta a množství odkládacích přihrádek.
Samozřejmě jsou i nevýhody, jako špatná fukce bočních šoupacích dveří, max rychlost na dálnici, občastná koroze, ale to k takto starému autu asi patří.

Závady a opravy na autě

Auto jsem kupoval s tím, že teče levé gufero na převodovce a v palubovce jsou popraskane některé žárovky, dále pak běžné věci odpovídající najetým km. Prvních 1500 km, ale bylo katastrofálních : prasknul výfuk, praskla levá přední pružina, a další spousta na sebe navazujících drobností.

Potěšitelná na tom bylo, že originál přední pružina stojí méně než druhovýroba. Oprava prosezelé sedačky řidiče mě také neminula. Poslední oprava se týkala koroze na zadních lemech blatníků a drobnejších vad laku před zimou a výměna brzdových destiček a zabroušení kotoučů.
<
Přejít na standardní verzi stránky »