Zavřít recenzi

Renault Espace 2,2dT

“Dobrý až na tu cenu náhradních dílů.”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 2197 
  • Stav km při koupi: 170 000 km 
  • Stav km nyní: 315 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 6.2
Spotřeba se po městě a to ani v případě jízdy s vozíkem nepřehoupne přes 10L nafty a na štrekách se pohybuje kolem 8L a to jezdím na širších gumách než uvádí výrobce.
Další výhodou je menší zájem zlodějů než třena u konkurence VW.

V případě krátké verze je sedm sedadel celkem nevýhoda protože odpadá zavazadlový prostor který svou velikostí se přiblížil Škodě 120L.

Závady a opravy na autě

Auto vlastním skoro šest let a řídím ho převážně z 95%. Design auta super, pohodlí a prostor super.

Horší už je to s opravami. Né že by se nějak zvláštně "sralo", ale některé závady mě přišly vzhledem k ceně vozu trochu divné. Nejhorší je cena náhradních dílů, která ve většině případů je způsobena pouze variantou originálních ND.

Např. když u auta praskne lanko řadící páky tak vám nezbyde nic jiného než ho objednat v Renaultu a to v zápětí zjistíte že se neprodává samostatně, ale pouze v setu s řadící pákou a to za cenu bezmála 10 000,-Kč. Vrakoviště na náhradní díly můžete zrovna vypustit z hlavy, protože tyto vozi se na nich nenacházejí a když ano tak zpravidla ne ten díl který zrovna potřebujete a to vzhledem k rozmanitosti výrobce co se týče motorů a variant jednotlivých let.
Podobné je to s více ND. Je sice pravda že s odstupem času se ty nejpoužívanější díly jako např. (kotouče,desky, světla, stěrače, filtry, tlumiče, atd.) dají sehnat u levnější konkurence ale třeba takové poloosy jsou pořád jen originál (12 000,-), nebo repas (3 000,-).
Nemá cenu se zmiňovat o příslušenství jako např. hadice, ....

Další nevýhodou jsou rozvody ke kterým není zrovna ideální přístup, zato se však mění až po 120 000km. Cena v orig. servise cca 60 000,-Kč, neorig. 25 000,-Kč.

<
Přejít na standardní verzi stránky »