Zavřít recenzi

Škoda Fabia Fabia 1.4 16V 55 kw

“Na běžné jízdy dostačující.”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 1.4 16V 55 kw 
  • Stav km při koupi: 66 000 km 
  • Stav km nyní: 69 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.8
Na úvod se musím přiznat, nejedná se přímo o mé auto, i když je v rodině, vybrala si Fabii manželka, osobně mám jiné auto, hlavně když se jí líbí a je spokojená. Moc toho nenajezdím s Fabii, přesto mám pár připomínek, na nekvalitní silnici strašně skáče, na kvalitní je tvrdá a dobře sedí (185/60 R 14). Dobře se ovládá, řadí i brzdí, dobrá spotřeba, od 5 litrů a výš, nad 9 litrů se mi nepodařila vyšší spotřeba. Místa je dost vpředu, i s mojí výškou. Vzadu je místa maximálně pro dvě osoby, nejlépe děti. O pořádné rodinné auto se podle mě nejedná. Byla zakoupena ve Škodovce, v dobrém stavu, zatím nic vážného se neprojevilo za závady za 8 měsíců. Uvidíme jak se dál bude vyvíjet její stav. Zatím nic nevrže. Co mi dost vadí, je dlouhá "mrtvá" pauza u plynu, než začne reagovat elektronický plyn na sešlápnutí. Po přestavbě na sekvenční LPG se plyn hůře projevuje cukáním na nízké otáčky (na benzin nikoliv). Světla svítí dost vysoko, i když není zatížená. Často se mlží okna zevnitř, nevím proč (když stojím s Oktávkou vedle Fábie před barákem, tak se mi tolik nemlží okna). Motor mi připadá málo pružný, přesto dostatečně výkonný.

Celkové shrnutí: Za ty peníze, by mohla být Fabie lépe vyřešena (dokonalé auto stejně neexistuje).

Závady a opravy na autě

Za tak krátkou dobu bylo vyměněno:

Za prvé: Čidlo motoru, oprava 1108,- Kč (už vadné při kupování)

Za druhé: Výměna klínového řemenu, oprava 850,- Kč (už vadné při kupování)

Za třetí: Běžné výměny, náplně atd, netřeba se rozepisovat, každý dobře zná.

<
Přejít na standardní verzi stránky »