Zavřít recenzi

Subaru Legacy Kombi 2.2 GX

“Super auto, za dobré peníze.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 2212 ccm, EJ 22 
  • Stav km při koupi: 398 000 km 
  • Stav km nyní: 416 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
Auto vlastním rok a nebýt výše uvedených poruch, tak nemá chybu. Pohod všech kol mě už několikrát zachránil z maléru, hlavně když jsem po smyku na ledě skončil přední částí auta v příkopu, a po zařazení zpátečky jsem se sám vytáhl zpět na silnici. Mít dvojkolku, tak mě tahá odtahovka! A jízda na sněhu? Něco úžasného. Klidně bych použil upravené heslo: ,,Auta stojí, Subaru jede´´. Univerzální auto, pro rodinu , zábavu a požitek z jízdy. Velký zavazadlový prostor, celkem výkonný motor, s výborným zátahem. S redukcí nebude problém vyjet i červenou sjezdovku. Ve voze jsem měl LPG od původního majitele, ale nelegálně, tak jsem jej vymontoval. Alespoň se mi uvolnilo místo pro rezervu. Spotřeba je kolem 10 litrů na 100 km. V budoucnu možná vyměním měchy za pružiny. Nové měchy stojí 12 000.-. Já kupuji jeté za 3000.-, během roku jsem měnil už 2. Proti jiným vozům své doby je vozidlo více vybavené, jako vozy o nějakou tu třídu výš. Já mám klimatizaci, elektrické střešní okno a pneumaticky stavitelný podvozek. Auto už má dost najeto, ale pořád dobře slouží. Mám rodinu a vyhovuje nám i rozměrově, já i partnerka jsme vyšší postavy. Pošilhávám po novější generacim ale záleží na financích a také na zachovalém kusu...

Závady a opravy na autě

Výměna obou předních poloos
Výměna jednoho předního a jednoho zadního měchu - air suspension
Výměna hučícího ložiska na LP kole
Přetěsnění palivové hadice - unik paliva z přepadu.
Svítí kontrolka ABS - musím zkontrolovat čidla a ozubené věnce u nich.
<
Přejít na standardní verzi stránky »